Ik ben trouwens ook de enige met een rijbewijs in het gezin hier dus kan mijn man niet laten rijden... Ga als het tegen die tijd er nog niet is wek even overleggen met de vk
Ja want het is idd lastiger als jij ook nog eens de enige met rijbewijs bent. Ik zou het er zeker nog eens met je vk over hebben. Ik weet trouwens hier van de voorlichtingsavond dat ze vanwege een bevalling niet zo snel de ambulance sturen.
Ik ben 3 janauri uitgerekend en hoop stiekem niet dat onze kleine op een feestdag besluit te komen. Het is mijn 2e zwnagerschap dus ze zeggen dat de baby misschien wel eersder komt. We zullen het wel zien. Ik doe van ons dochtertje alle kleertjes weg in de maat 50 tot 92. Alles is nog in zeer goede staat dus meiden die een meisje verwachten kijk even op deze site. Ik heb 4 pagina's aan kleding in de aanbieding. Marktplaats.nl - Advertenties van Tamara uit Almere
Ik wacht ook nog rustig.. Nog steeds op schema voor 1e kerstdag.. Van de VK die ik afgelopen week had mocht ik niet bevallen met oud-en nieuw.. Dan had ze dienst
hier 9 januari uitgerekend. ik krijg 4 januari een geplande keizersnee, dus spannend! ben zelf ook nog de 29e december jarig, dus hoop dat het niet eerder komt!
Spannend meiden, benieuwd wanneer jullie kleintjes komen! Bij mij begon het vorig jaar allemaal keurig op 3e kerstdag (was ook die dag uitgerekend), heb nog gewoon kerst kunnen vieren, wel zo gezellig. Succes alvast
Ik meld me ook maar, zag dat wowkaat (van dec mama`s net als ik) hier ook zit. ik ben 14 december uitgerekend.