Meteen testen op je NOD?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Willabe, Nov 29, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Willabe

Willabe Lid

Nov 29, 2012
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Wij zijn nu 6 maanden aan het proberen zwanger te worden. Zaterdag 1 december is mijn NOD. Gister had ik een heel klein beetje bloedverlies, alleen als je afveegt zeg maar. Het was gewoon rood/roze. Verder heb ik nog geen last van buikkrampen of spierpijn in mijn bovenbenen. Nu is mijn vraag: stel dat ik zaterdag nog niet ongesteld ben geworden is het dan verstandig om meteen te gaan testen?? Of kan ik beter nog wachten.. Ik wil het zo graag weten!! :)
    Nou ik hoor graag hoe jullie hierover denken.

Bedankt!!

2. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Je kan dan gewoon testen ja.
    Het enige is, ik weet niet hoe je cyclus is, dat je ei misschien wat later is geweest waardoor je nod ook verschuift.
    En dan heb je natuurlijk nog de vraag hoe snel je hcg opbouwt.

Maar over het algemeen zou je gewoon op je nod kunnen testen. Dan ben je officieel niet te vroeg in ieder geval.
    Mocht het negatief zijn, maar menstruatie blijft uit dan na een paar dagen herhalen.

Succes

3. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

Oct 30, 2012
    1,027
    0
    0
    Bij mijn dochtertje teste ik ook positief op mijn NOD dus het kan wel. Ik moet nu zeker wachten tot maandag...

4. avon

avon Fanatiek lid

Apr 6, 2010
    1,177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Bij een regelmatige cyclus kun je op je NOD zeker testen.
    Ik wacht altijd een week aangezien die van mij nog onregelmatig is. heb iets te vak met een negatieve test gestaan en dan werd ik die dag daarop ongie.

5. Willabe

Willabe Lid

Nov 29, 2012
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie antwoorden!! Ik denk dat ik zondagochtend ga testen als ik tenminste nog niet ongesteld ben tegen die tijd. Ik hoop het zo!! :)

Bedankt iig!

6. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

Nov 25, 2012
    1,211
    7
    38
    Als je weet wanneer je eisprong is geweest dan kun je best op je NOD testen. Anders zou ik iets langer wachten, als je dat kunt.

Share This Page