Hoi dames.. Wij willen hoogstwaarschijnlijk zoals het nu eruit ziet eind mei begin juni voor een derde hummeltje gaan.. Wie nog meer? Wij hebben 2 zonen van 2.5 jaar en van bijna 16 maanden.. Het kriebelt al heel erg! Maar toch even wachten totdat we zijn getrouwd eind mei! En dan hopen dat we er beide nog steeds volledig achter staan.. (vooral manlief ) zijn er nog dames die ook voor een derde gaan in 2015? Ben heel benieuwd!
Hee hier ook nog even wachten. Maar wij willen in april voor de 2e gaan. Mijn dochtertje is 15 maanden. Het kriebeld hier ook al heel lang heel erg maar ik ben een opleiding aan het doen. De opleiding zou ik 15 maanden geleden starten maar je raad t al toen wa ik uitgeteld dus daarom een jaar verzet. In december zal ik klaar zijn dus daarna kan ik bevallen zwanger zijn kan wel tijdens opleiding maar willen niet nog verlenging hebben. Dusss april + 9 maanden komen we uit op eind december/januari. Vanaf dan kan het. Enja de vraag is natuurlijk hoe snel ik nu aantel, bij de eerste heeft het 9 maanden geduurd dus we zullen zien. Leuk dat je nog gaat trouwen. Spannend