Wie gaat er nog meer deze maand starten met proberen zwanger te raken? Zo als het er nu uit ziet gaan wij voor de 2e. Alleen manlief moet nog erg aan het idee wennen, maar dat had hij bij de eerste ook...
Een mooi begin voor het nieuwe jaar. ik lees en klets hier ff mee gezellig.. Wij gaan er ook voor. Zijn bezig vanaf september maar in december een miskraam gehad. In 2015 nieuwe kansen Ben je gestopt met anticonceptie? Wat is je cyslus? Ik verwacht rond 10 januari mijn menstruatie. Mijn man moest ook erg wennnen aan het idee. Maar toen ik zwanger was, was hij super blij en wou het iedereen al vertellen. Nu wil hij er 100% er voor gaan. Leuk leuk Succes.
Ik moet eerst de huisarts nog bellen om het spiraaltje te laten verwijderen. Maar de vorige keer was alles meteen weer normaal en na 1 x bewust ongesteld worden was het meteen raak
Hoi hoi, Ik kom er gezellig bij. Had enige tijd geleden al een topic geopend (in oktober of november). Ik ben toen namelijk gestopt met de pil. We hebben toen bewust veilig gevreeën. Meer omdat we voor het echie zouden gaan in januari. Mijn vriend moest heeeeel erg aan het idee wennen, daarvoor waren die eerste maanden ook bedoeld. Nu weet ik niet wie het liever wil, hij of ik Ik zou rond oud en nieuw mijn ei hebben maar enkele dagen hiervoor voelde ik mijn libido al omhoog gaan. Zo herken ik mijn ei altijd. Dat wil echter wel zeggen dat die eerder dan normaal kwam. Dus hebben we het toen maar gezellig gemaakt wat maken die paar dagen dan nog uit. Nu zit ik op het wachtbankje.....zo vreselijk. De eerste maanden mocht je niks, nu mag het en lijkt het wachten nog langer te duren. Ik voel me precies hetzelfde als elke andere maand en hoewel ik weet dat symptomen er niet altijd bij horen heb ik al wel zoiets....het is waarschijnlijk niet gelukt. Ik ben nu 33 jaar en heb toch ook niet de tijd om jaren af te wachten....maar goed, eerste deze keer maar eens afwachten @Liva; wat vervelend dat je een miskraam hebt moeten meemaken. Hoeveel weken was je toen precies zwanger?
wij starten deze maand ook voor het echie. Ben weliswaar al in april '14 gestopt met de pil, maar er verder niet serieus mee beziggeweest nu ga ik dmv ovulatietesten eens echt bijhouden wanneer we het beste kunnen klussen en hoelang het dan duurt voor dat ik zwanger ben.