Baarmoeder ligt te ver naar achteren

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door mamastarlight, 17 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

Hoi,

Toch weer een vraagje. Tijdens het ICSI process en ook vanmorgen tijdens de 20 weken echo weer werd duidelijk dat mijn barmoeder ver naar achter ligt. Er werd al aangegeven dat we bij de 30 weken nog een keertje gekeken moet worden.

Maar wat zijn de gevolgen hiervan voor de bevalling? ik heb begrepen dat het hier betrekking op heeft maar omdat ik zo in de wolken was van een goed echo heb ik eigenlijk niet verder gevraagd.

bij voorbaat dank

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Door de groei van de baarmoeder komt het vanzelf mooi recht op te liggen dus geen zorgen voor de bevallling. voor nu kan het beeld wat lastig zijn omdat je kindje daardoor ook meer naar achter ligt daarom moet het worden herhaald.

Imke

3. mamastarlight

Thanks voor de uitleg. begrijp ik goed dat er dan met 30 weken extra gekeken moet worden ofg het allemaal nog goed gaat, om de reden dat de baarmoeder dus ver naar achter ligt?

4. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Waarschijnlijk willen zij kijken of de baarmoeder alleen naar achteren ligt on het kindje in een goede houding en niet door de afwijkende ligging van de baarmoeder zelf ook anders ligt. Maar zoals Imke zegt trekt het meestal gedurende de zwangerschap mooi bij en merken ze er staks niets meer van.

Groetjes Brigitte

5. mamastarlight

Dank je wel voor jullie antwoorden. we wachten het nog even af.

Deel Deze Pagina