Hoi, Ik heb een positieve Matcare test gehad (heeel licht streepje), en de middag na die ochtendtest een negatieve CB digitaal test. Twijfel dus, jakkes... Nu heb ik op een ander forum al meerdere verhalen gelezen van zwangere vrouwen die toch negatief getest hadden met CB digi. Deelt er hier iemand die ervaring? Ik ga over een paar daagjes wel weer testen, kijken of die Matcare-streep wat donkerder wordt. Ik voel me zwanger, dat dan weer wel. Vaag... Hoop wat van jullie te horen!
Hoi Ik had het juist precies andersom en hoor heeel veel mensen die ontevreden zijn over de Matcare testen..kan je helaas dus geen uitsluitsel geven en hoop natuurlijk dat je Matcare test gelijk heeft
het nadeel van de testen van CB is dat je een hoogere hoeveelheid HCG moet hebben om posi te testen. de testen van bijv matcare, sensitest en de huismerken zijn vaak veel gevoeliger voor HCG. Ze zijn wel goed, maar je hebt wat meer HCGtjes nodig. Mijn ervaring is dat als CB zwanger zegt, het ook echt klopt. Maargoed dat is dan MIJN ervaring
dat hoop ik ook! maar ze zeggen toch: een streep is een streep? ik zag dat jij gata trouwen, proficiat! en zwanger ook nog. bofferd. het is je gegund! maak er een mooie dag van met zijn drietjes.
ah, nou, ik heb voor mijn NOD getest. zou dat het zijn? en met Matcare met ochtendurine, en met CB 's middags. nu had ik met Matcare vanavond (na veel drinken, want warm en heb alsmaar dorst) ook geen streep. het zal dan wel dat ik nog heeeel weinig hcg heb. even geduld hebben dus (was toch al niet mijn sterke kant, bluh). het kan toch niet zo zijn dat ik niet zwanger ben terwijl ik toch een (lichte) streep heb gehad? ik wil echt een vette streep! haha.
het beste is 2 uur niet drinken en naar de wc. Jou urine was dus niet sterk genoeg voor een posi test. Als je het echt zeker wilt weten zou ik nog even 2 daagjes wachten, HCG verdubbeld om de 2 dagen namelijk
dankje. dat was ik al van plan, even wachten met testen. nu maak ik mezelf alleen maar gek (en da's vast niet goed voor de baby, haha!). dankjulliewel. ben beetje gerustgesteld nu. was al helemaal verdrietig, en helemaal omdat ik vriendlief en ouders voor niks blij had gemaakt dan...
Rustig maar, als je idd woensdag met ochtendurine test, is de kans op een positieve test van CB digitaal een heel stuk groter! Ik hoop dat je dan een mooi zwanger ziet staan.
Ik heb met kruidvat 4 dagen voor mijn nod getest en met de digi 3 dagen voor mn nod en die waren beide posi ... Bij sommige meiden geeft die pas een aantal dagen later zwanger aan ... Morgen gewoon nog een testje doen ..
niet elk lichaam is hetzelfde en maakt dus ook niet dezelfde hoeveelheden aan als bij een ander lichaam. Bij de een pakt CB wel direct goed en bij de ander niet
Ik had hele vage lijntjes met matcare en direct zwanger met cb zelfs met avondurine! Dus ik ben een fan van de digi's!
Hoi Lien, Zie dat je banner zwanger aangeeft. Heb je alsnog een test gedaan om het zeker te weten? In ieder geval gefeliciteerd.
Als je zwanger wilt worden is geduld een schone zaak en dat is niet altijd even makkelijk. Die keer dat ik zwanger was had ik niet direct een positieve test dit duurde een paar dagen. Piglet
ik ben me vanmorgen helemaal wezenloos geschrokken: ik had nog ene keer getest met matcare en nu is de test negatief! geen streep meer te zien! ik ben nu zoooo bang dat het foute boel is.... ben er erg verdrietig, bang en onzeker van. hoor ook allemaal verhalen van meiden bij wie zo een miskraam is begonnen. weet niet goed wat ik er nu nog van moet denken.... bahbahbahbah. vind zo zwanger zijn niks aan!
veel gedronken. dus ook veel naar wc geweest (loop me suf naar de kraan en de wc sinds een week voor de positieve test. had het idee dat het misschien bij de zwangerschap hoort). ik ben er zelf, na alle berichten die ik hier gelezen heb, niet positief over. vind het heel erg als ik een miskraam zou krijgen. moet er nog even niet aan denken, omdat ik net zo blij was zwanger te zijn. bah!
ik zou echt even nietm eer testen en als je evt test dat te doen zodra je wakker word. Teveel verhalen lezen is ook niet goed hoor!
weet ik van dat lezen, dankje. kan het niet laten omdat ik info zoek; heb dit ook nog nooit meegemaakt en je zoekt ergens bevestiging dat het allemaal wel goed zit (geloof dat nog niet zo alleen...). die test van vanmorgen was ook net na het opstaan. daarom schrok ik zo! ik wacht nu een paar dagen en zie wat er gebeurt. ongi? dan zal ik heeeel hard moeten slikken en verder gaan. als ik negatief blijf testen ga ik naar de huisarts. en ik hoop dat die test van vanmorgen gewoon niet goed was, maar geloeven doe ik dat niet helemaal...