hoi allemaal. Zouden jullie even met me mee willen kijken? Enorme twijfelstreep. Maar wel binnen de tijd. En op de foto nog lichter dan in het echt. Mischien wil ik te graag Hihi Linker kant**
Op de onderste lijk ik heel vaag jets te zien! Maar de testen zijn al opgedroogd dus moeilijk te beoordelen. Zag je zelf binnen de tijd het streepje?
Ik heb ook van dit soort streepjes gehad, ook binnen de tijd, en was helaas niet zwanger. Ik heb het idee dat het streepje dan net een fractie dichter bij de controlestreep staat dan die hoort, ik heb het idee dat dat hier ook zo is. Maar hopelijk is het gewoon een heel licht beginnetje. Weet je hoeveel dpo je bent?
Zou balen zijn . Had een test gedaan waar dus een heel licht streepje opkwam maar die HD ik afgelezen na 10 minuten pas dus voor de zekerheid nog 2x gedaan. Beide zo een bijna onzichtbaar streepje . 16 dagen na dpo ongeveer. (Athans als ik het zo uitreken, en de rugpijn) Ik heb een cyclus van 30 dagen en eigenlijk altijd de 4e of 5e mijn menstruatie.
Toch voor de zekerheid nog maar een andere test gehaald en nog een keer van het Kruidvat. Weer allebij een ligt streepje maar mischien iets duidelijker
Bij de kruidvat test zie ik hem goed! Misschien morgenochtend nog eens testen met ochtendurine, hopelijk lopen ze mooi op!
Ik zie het bij allebei! (bij de eerste test (predictor toch?) klikte ik er op en kwam ie megagroot in beeld, dan vrij duidelijk te zien, zo in het klein zie ik niks) Spannend, hopelijk mooie oploop!
Op je eerste foto op de onderste zie ik wat, op de predictor niks helaas en op de Kruidvat zie ik het wel vrij duidelijk. Ben benieuwd. Spannend