Hallo allemaal, 1,5 maand geleden is mijn mirena spiraaltje verwijderd. Een aantal weken terug dacht ik al zwanger te zijn omdat ik van alles voelde maar ik had toch een negatieve test. Ik was er toen ook wel heel veel mee bezig en mijn lichaam heeft me dus in de maling genomen. Nu ben ik een stuk relaxter (ondanks dat ik het natuurlijk heeeeeel graag wil en natuurlijk het liefst zo snel mogelijk). Het lastige is dat ik nog niet regelmatig menstrueer. Mijn vorige cyclus duurde 21 dagen. Als dat nu weer zo is zou ik over 2 dagen ongesteld moeten worden. Er is veel geklust in de week dat ik dacht dat mijn eisprong zou zijn (overigens heb ik geen 1 positieve LH eisprong test gehad, slechts vage streepjes) en nu heb ik een aantal dingen waardoor ik mij afvraag of dit bij een prille zwangerschap zou kunnen passen: - al paar dagen enorme hoofdpijn - 2 dagen spierpijn in 1 bovenbeen - sinds 2 dagen natte onderbroek - moe, zelfs als ik lang slaap word ik nog doodmoe wakker - gevoelige tepels en zachte borsten Hoofdpijn en gevoelige tepels zou natuurlijk ook heel goed kunnen passen bij een komende menstruatie dus ik durf niet te veel te hopen maar die moeheid en nu sinds 2 dagen een nat onderbroekje vind ik daar niet echt bij passen. Oja, gister had voelde ik een soort plopje in mijn buik (rechtsonder), heel apart. Ik ben benieuwd of andere meiden dingen herkennen!!
Hoi Sanne, het kan, maar het kan ook ontpillen zijn. Ik had de nuvaring, volgens wat hormonen betreft gelijk aan Mirena en ik heb er een goede maand last van gehad. Er zijn er die er 6 maanden tot een jaar last van hebben geloof ik. Maar als je een cyclus met een eisprong hebt, kun je ook net zo goed zwanger zijn. Hier heb je niet zo veel aan he? sorry, heb die dooddoeners ook al een paar keer naar mijn hoofd gegooid gekregen . Probeer een test over 2 dagen of nu een vroege test. En als je negatief hebt en je menstruatie blijft uit, probeer je het een dag of 5 later toch nog eens. Succes!