Zo, ik ben even ijverig geweest. Ik heb een lijstje gemaakt wie wanneer NOD heeft, dan weten we voor wie we wanneer moeten duimen . Babke 29 november Zilla 1 december hooyoAasiya 1 december Enjoy Life 1 december Enfermera 2 december Sukke 3 december Hanna Mom 4 december Muisje 91 4 december Iouan 1 of 4 december Divaatje 5 december eeva 5 december Albertina1979 5 december Cleopatra 6 december Manu74 6 december Denise23 7 december Babbel81 Exacte datum kon ik niet terugvinden, maar ook rond sinterklaas.
He Zilla, dat is een sprong omhoog! Nu houden daar. Bij mij bungelt de temp maar laag. Is 1 dag echt hoog geweest, maar daarna niet heel erg. Maar goed, ben verkeerd begonnen want ik doe oraal. Is volgens mij iets minder accuraat.
Morning ladies!! Ik zit te twijfelen over mn nod hoor,..ff geeft 4dec aan maar ik heb een cyclus van 28 dgn en vandaag zit ik op 21..dus over 7 dagen dan kom ik uit op 1 dec.... Mn temp is weer naar 36,9 gegaan...hihi,,,weet niet of die van gister 36,8 een innestelingsdip was, moet de temp dan niet een stuk omlaag?? Geen flauw idee... Ik doe trouwens ook oraal, volgens mij moet je er dan 0,2 bij optellen??? Zoiets dacht ik ergens gelezen te hebben... Iedereen heel veel succes!!!
Ik sluit me ook bij jullie aan, ik zou rond 29 november ongesteld moeten worden. Heb wel wat zwangerschapsverschijnseltjes, maar aangezien ik pas anderhalve maand gestopt ben met de ring kan het ook daarvan zijn. We gaan het zien
Babke 29 november Daantje3 29 november Zilla 1 december hooyoAasiya 1 december Enjoy Life 1 december Enfermera 2 december Sukke 3 december Hanna Mom 4 december Muisje 91 4 december Iouan 1 of 4 december Divaatje 5 december eeva 5 december Albertina1979 5 december Cleopatra 6 december Manu74 6 december Denise23 7 december Babbel81 Exacte datum kon ik niet terugvinden, maar ook rond sinterklaas. Nu horen we zeker niet meer bij zwanger worden maar bij het NOD-forum?
Haha daar lijkt het wel op!! Hier vandaag geen ongi pijn meer gehad, dus lijkt goed te gaan. Vraagje aan de meiden die tempen, vinden jullie het niet lastig dit dagenlijks te doen? Misschien lijkt het voor me maar zo omdat k dr onbekend mee ben. En waar kan je achter komen door te tempen? Wanneer je eisprong is? Maar ook of je innesteling heb gehad?
Babke 29 november Daantje3 29 november Zilla 1 december hooyoAasiya 1 december Enjoy Life 1 december Enfermera 2 december Sukke 3 december Hanna Mom 4 december Muisje 91 4 december Iouan 1 of 4 december Divaatje 5 december eeva 5 december Albertina1979 5 december Babbel81 5 december Cleopatra 6 december Manu74 6 december Denise23 7 december
Ja je kan zien wanneer je eisprong is geweest en evt.een innestelingdip ,maar dit gebeurd niet bij elke zwangerschap. Als je bij het topic temp.kaartjes kijk van zwangeren zie je wat voorbeelden. Succes!
Dames dit topic ga ik sluiten, we hebben namelijk hele mooie NOD-lijsten waar jullie je aan kunnen sluiten. http://www.zwangerschapspagina.nl/nod-forum/311508-nod-lijst-1-15-december-2011-a-89.html