Wij hebben de pretecho rond de 28 weken laten doen en deze keer zullen wij dat weer doen rond de 28 weken!
bedoel je een 3D pret echo? dan zou ik het indd tussen de 27 en 28 weken doen omdat je kindje dan nog mooi in beeld kan en een klein vet laagje heeft waardoor het gezichtje heel mooi is om te zien.
Wij hebben er 1 laten maken met 26 weken Bekijk bijlage 102039 En dit is het resultaat.....wij vinden het een super foto!!!
Wij hebben het met 26 weken gedaan en later nog een keer met 32 weken. Je zag echt veel verschil! Met de eerste echo was de kleine nog heel ieniemienie en mager, bij de 32 weken echo was hij/zij al echt een dikkoppie.
Wij doen onze eerste pretecho rond de 16de week. Omdat we gewoon nieuwschierig zijn naar het geslacht en dat kunnen ze vanaf de 16de week zien.
bedankt voor jullie reacties allemaal. Ja ik las toevallig in andere topics sommige hadden de pretecho al voor de 20 weken en de anderen weer na 20 weken. En bij de 20-weken echo bij de VK dan kun je toch ook zien wat het geslacht is?? Nou dan moet ik nog ff 2 maandjes wachten denk ik...
Naad wat een prachtige foto! Hier eentje gehad met 16,5 week dan paste hij er nog helemaal op. En nu volgende week donderdag een met 27 weken en 2 dagen. Zijn erg benieuwd
hier eentje met 16 weken omdat wij geen geduld hadden om te wachten met het geslacht Die kostte ook maar 30 euro geloof ik. De 3d/4d was het mooiste met 29 weken zei die vrouw dus dan ga ik weer.
Wij hebben met 17 weken een pretecho laten maken omdat we zo nieuwschierig waren had met 9 weken mijn laatste echo gehad en met 17 paste het kindje er nog helemaal op dat was ook wel leuk
Wij hebben bij de eerste zwangerschap de pretecho laten maken bij 27 weken en nu bij 28 weken. Dit zijn toch wel de mooiste weken voor een pretecho omdat de baby dan wel al een lekker vetlaagje heeft maar toch nog mooi in beeld past Groetjes
Met 26 weken hebben wij een pretecho laten maken. Echt super mooi! Alles ook duidelijk te zien. Zou het bij een volgende zo weer rond 26 weken doen. Prima tijdstip.