Ik las pas ergens bij zo'n zwanger van week tot week site dat op je buik liggen vanaf de 18e week onmogelijk zou zijn. Ik ben nu de 20 weken gepasseerd en slaap nog steeds prima. Ik lig meestal half op mn buik/half op mn zij met een been opgetrokken. Was benieuwd wanneer het slapen/vinden van een goede houding een crime gaat worden.
Ik sliep precies zoals jij het omschrijft, en op een gegeven moment met een voedingskussen... Tot het einde zo geslapen!
ik slaap nog op mn zij, half op mn buik dus, met een voedingskussen maar de laatste dagen is het pijnlijk! op mn rug slapen kan ik ook niet dus ik slaap heel erg slecht, ik ben blij als ik op mag staan smorgens
Vanaf 14 weken ging de beeb als een gek tekeer als ik op mijn buik lag.. dus die vond het al niets meer. Nu doet mijn buik zelfs als ik op mijn zij lig al zeer. Met een voedingskussen is het wel een stuk beter te doen. Die neemt wat druk van mijn buik weg. Slapen wordt steeds minder gemakkelijk eigenlijk..
Echt op mijn buik helemaal liggen vondt ik vanaf week 8 ongeveer al niet prettig meer liggen maar op mijn zij/half buik slapen gaat nu nog goed Had wel ergens gelezen dat je het beste op je linkerzij kan liggen dus ben een tijdje geleden maar van plek geruild met manlief waardoor ik nu dus beter op mijn linkerzij kan liggen
Ik kon tot een week of 11 nog met een been opgetrokken half op mijn buik liggen (helemaal op mijn buik ging al voor mijn NOD niet meer). Daarna moest ik echt op mijn zij of rug liggen, wilde het comfortabel liggen. Vanaf twee weken geleden vind ik op mijn rug liggen ook niet lekker meer.
Ik heb al best een buik voor 17 weken maar kan nog steeds goed op mijn buik slapen. De laatste keer dat ik het deed werd hij een beetje druk dus nu durf ik het niet meer.,
Probeer net zoals jou te slapen maar word weleens wakker dat ik volledig op m'n buik lig maar nu gaat de kleine man behoorlijk schoppen dan
Vanaf een weekje of 15 deed ik het bij beiden niet meer, of ik het nog kon is een ander verhaal. Ik vond het gewoon niet meer fijn. Het word wat moeilijker sinds ik 36 weken ben om echt lekker te liggen en omdraaien is echt een crime nu.
ik kan nog steeds op die manier slapen, heb ook wel een voedingskussen maar draai echt 10000x om ofzo en dat kussen meedraaien werkt niet echt. echt op mn zij slapen gaat niet want dan gaat t pijn doen bij mn heup waar ik dan op lig.
Heb bijna tot het einde op mijn buik kunnen liggen, 'Later werd het wel iets meer een zijligging maar toch nog wel grotendeels op de buik.
Bij mijn zoontje heb ik tot bijna 38 weken prima kunnen slapen maar nu vanaf week 26/27 al niet meer...
Hahaha hier ook. Ik word er moedeloos van! Ik sliep graag op mijn buik, ondanks mijn overgewicht, en heerlijk op mijn zij. Op mn rug sliep ik amper. Nu vind ik op mn buik slapen vervelend, op mn zij vind ik na een aantal minuten niet meer fijn en moet ik dus op mn rug slapen, maar dat gaat nog niet zo goed. Haha. Vanacht voor het eerst met een kussen tussen mn benen geslapen op mn zij, zodat het wat hoger ligt en eindelijk sinds 3 weken 7+ uur geslapen ipv 2 a 3 uurtjes per nacht. JOEPIE!