Rond welke week kon jij niet meer op je buik slapen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Zara75, 1 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamara2703

Tamara2703 Actief lid

14 dec 2011
    492
    0
    0
    NULL
    NULL
    ben bijna 39 weken zwanger slaap nog steeds half op mijn zij/ half op mijn buik.
    gaat prima

2. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Denk zo rond tegen de 26 weken.
    Daarvoor sliep ik nog prima op mijn buik.

3. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    ik heb bij allebei me zw-schappen tot het einde van me zwschap op me buik kunnen slapen
    en slaap nu nog steeds op me buik

4. Gism0w

Gism0w Bekend lid

15 nov 2012
    836
    1
    0
    Fryslan boppe
    Slaap ook half op mijn buil en half op mijn zij. Vind de kleine soms niet leuk meer. Dan ga ik maar op mijn zij liggen met een opgerolde handdoek onder mijn buik voor de steun en slaap dan als een roosje :D

5. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Bij de eerste kon ik het al best snel niet meer, week of 10 ivm gevoelige borsten. Nu nog steeds prima met 1 been opgetrokken. Is de enige manier om te slapen, maar ik vind het wel een beetje eng. Heb toch ergens de angst dat ik mijn kind plet;)
    Maar ja, op mijn zij begint hij oefeningen te doen en op mijn rug krijg ik van van alles en nog wat last, dus voorlopig maar gewoon verder gaan.

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    rond de 35 weken ging het echt niet meer!

maar was meer omdat ik constant misselijk was...en ik geen lucht kreeg op mijn buik en steeds moest kokhalzen.....(maag in de verdrukking)

Als ikd at niet had gehad kon ik net zoals bij dochter tot aan het einde toe erop liggen....:cool: werd ze lekker rustig van zelfs.....

7. MWB

MWB Bekend lid

7 dec 2011
    907
    0
    16
    Ik kon al heel snel niet meer op mijn buik slapen, maar dat had meer te maken met mijn borsten... Nu lig ik weer meer op mijn buik/zij met voedingskussen en heb ik gelukkig niet meer zoveel last van mijn borsten...

8. Petra83

Petra83 Bekend lid

3 jan 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    Ik ben normaal ook een buikslaper. Nu half buik, half zij en been opgetrokken. Gaat prima zo

9. rara

rara Actief lid

26 jul 2012
    297
    0
    0
    werk, account manager
    Noord nederland
    Hier ook ivm borsten van cub c naar cub F/G al vanaf week of 16 niet meer op de buik. Nadeel van op de zij is dat ik slaap arm krijg!! Erg vervelend, op mijn rug gaat nog prima maar hopen dat ik dat nog héél lang kan...

10. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Ik vond het al heel snel niet meer fijn om op mijn buik te slapen, met een week of 5 was dat. Ik had ook erg last van mijn darmen dus misschien dat het daar mee te maken had.

Deel Deze Pagina