ik heb bij allebei me zw-schappen tot het einde van me zwschap op me buik kunnen slapen en slaap nu nog steeds op me buik
Slaap ook half op mijn buil en half op mijn zij. Vind de kleine soms niet leuk meer. Dan ga ik maar op mijn zij liggen met een opgerolde handdoek onder mijn buik voor de steun en slaap dan als een roosje
Bij de eerste kon ik het al best snel niet meer, week of 10 ivm gevoelige borsten. Nu nog steeds prima met 1 been opgetrokken. Is de enige manier om te slapen, maar ik vind het wel een beetje eng. Heb toch ergens de angst dat ik mijn kind plet Maar ja, op mijn zij begint hij oefeningen te doen en op mijn rug krijg ik van van alles en nog wat last, dus voorlopig maar gewoon verder gaan.
rond de 35 weken ging het echt niet meer! maar was meer omdat ik constant misselijk was...en ik geen lucht kreeg op mijn buik en steeds moest kokhalzen.....(maag in de verdrukking) Als ikd at niet had gehad kon ik net zoals bij dochter tot aan het einde toe erop liggen.... werd ze lekker rustig van zelfs.....
Ik kon al heel snel niet meer op mijn buik slapen, maar dat had meer te maken met mijn borsten... Nu lig ik weer meer op mijn buik/zij met voedingskussen en heb ik gelukkig niet meer zoveel last van mijn borsten...
Hier ook ivm borsten van cub c naar cub F/G al vanaf week of 16 niet meer op de buik. Nadeel van op de zij is dat ik slaap arm krijg!! Erg vervelend, op mijn rug gaat nog prima maar hopen dat ik dat nog héél lang kan...
Ik vond het al heel snel niet meer fijn om op mijn buik te slapen, met een week of 5 was dat. Ik had ook erg last van mijn darmen dus misschien dat het daar mee te maken had.