even een vraagje ... wij krijgen bij de kinderwagen : quinny buzz 4 een luiertas .... maar ik vind hem er ontzettend klein uit zien en dun .... ligt dat aan mij of is het een fijne tas ?
Wij zijn ook van plan een quinny (speedi) aan te schaffen. Wij horen verschillende meningen over de tas: Sommigen zeggen groot zat, anderen vinden hem te klein... Wij persoonlijk vinden hem er ook klein uitzien, maar hebben geen ervaring in het gebuik natuurlijk! Toch zijn wij waarschijnlijk van plan een andere tas aan te schaffen die wat groter is... Op het moment hebben we er één van hedgren op t oog. Maar die stof ziet er me niet zo degelijk uit... Lijkt me gemakkelijk door te scheuren Tja het zal wel altijd iets zijn denk ik... Groetekes Larreke
Ik heb een quinny luiertas bij onze Speedi. Ik vind hem groot zat. Ik heb er luiers in, pak voeding, 2 flesjes, billendoekjes, kleertjes. Je moet natuurlijk niet je eigen hebben en houwen er nog bij in willen stoppen .
bij de quinny buzz zit geen tas alleen een buzz box onder de wagen meer niet en wat betreft de quinny speedi luiertas die is echt groot zat hoor je verkijkt je je er echt op je denkt die is klein maar er kan genoeg in je moet indd je eigen hebbe en houwe en niet bijstoppen ik heb er in zitten luiers voro de kleine meid luiers voor me zoontje billendoekjes en snoetepoetsers 2flesjes spuugdoekjes en 2 hydrofiel luiers tutje stelletje kleding mijn telefoon /sleutels en me portomenee
hoi hoi Wij hebben hem ook en bij ons zit dit erin. * luiers. *billendoekjes. *setjes kleertjes ( incl 2 rompers) *torentje voeding *fles *sudococreme ( mini gratis in de blije doos ) *deoderant voor mij (ook mini ) *zonnebrandcreme voor Bram. *natuurlijk zijn verschoonmatje *vliegen netje *maand verband. * mijn telfefoon *en portomennee... Groot genoeg zou ik zeggen hij lijkt klein.. maar schijn bedriegt
oke klinkt goed meiden ..... ik wacht het af tot de wagen komt ! dan kan ik gelijk zien of alles er in past ...was ook niet va plan er veel in te proppen hoor ....hi hi
hier indd ook nog de sudocreme en mini flesje deo inlegkruisjes en lipgloss en zelf me bril en zonnebril zitten erin indd syb je moet gewoon even uitvoegen en kijken wat er allemaal in gaat
haha ik leg in een scheur ...er zit helemaal geen luiertas bij de kinderwagen haha .....alleen het kleine tasje voor de assecoires .... dus ik ga op zoek naar een luiertas !
wij hebben van het weekeind een quinny speedi gekocht, en er zat ook ene tas bij (tweedehands allemaal, alhoewel: amper gebruikt, zo te zien!). tas lijkt me ruim genoeg hoor! er kan vast een hoop in. weet nog niet of ik 'm ook ga gebruiken, want ik had al een hele gave oilily tas gekocht. misschien geef ik deze wel aan vriendlief. hebben we er ieder 1 (en die quinny is wat stoerder).