Ronde 1, eerste week na ovulatie, innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door meis24, 25 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meis24

meis24 Lid

4 okt 2009
    34
    0
    0
    #1 meis24, 25 apr 2012
    Laatst bewerkt: 25 apr 2012
    Hoi meiden!
    Ik ben hier eigenlijk al heel lang lid, maar ik post nooit wat. Ik lees een hoop mee. Op een andere babysite wordt de sfeer een beetje negatief en als je een vraag hebt, dan is het net of je niet zo moet zeuren. Hier ervaar is dat toch een heel stuk minder!
    Ik heb een dochter van 19 maanden en we hebben 2 weken geleden de knoop doorgehakt om voor een tweede kindje te gaan. Kwam heel mooi uit aangezien ik in mijn vruchtbare week zat (dat merkte ik aan mijn slijm en ik heb nooit meer een pil aangeraakt). We hebben meteen die avond seks gehad, dat was op een zondag. De volgende dag ook, maandag dus. Dinsdagavond had ik een positieve ovulatietest van CB digitaal. Woensdagochtend ook en woensdagmiddag ook nog seks gehad. Woendagavond voelde ik een pijnscheut en wist gewoon dat dat mijn eisprong was. Klopte ook met de temperatuur want die ging de dag erna omhoog. Ter info: mijn cyclus is niet regelmatig vandaar het tempen en de testen.
    We hebben dus op de goede dagen seks gehad. Nu heb ik sinds gister (6 dpo) echt lage rugpijn en soms vlagen van een menstruatiegevoel. Mijn tepels zijn wat gevoeliger, want normaal zit er bij mij nauwelijks gevoel in lijkt het wel. Vannacht ook slecht geslapen omdat ik niet echt wist hoe ik moest liggen. Vanochtend met het opstaan was het gevoel weg, maar na 1 uur kwam het weer. Vooral die rugpijn is heel de tijd aanwezig. Hebben jullie enig idee of dit met een zwangerschap te maken heeft? Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Liefs Jessica

Ik zal mijn banner eens aanpassen haha.

2. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    1 week na een positieve ovu test kun je niets voelen van een zwangerschap. Na een positieve ovu test springt je ei in 12-48 uur.
    Als je op de verschijnselen gaat letten zul je opeens vanalles voelen. Kan gewoon met de ovulatie te maken hebben.

3. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Helaas kunnen al die "symptomen" ook duiden op een naderende ongi... maar hoop voor je dat het raak is meid.

4. meis24

meis24 Lid

4 okt 2009
    34
    0
    0
    Mijn eisprong zelf heb ik echt gevoeld, daarna 5 dagen niets en nu begint dit....Zal het misschien een innesteling zijn dan? Want 5 tot 10 dagen na ovulatie vind er een innesteling plaats toch?

5. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Inderdaad... vanaf het moment van innesteling kunnen de klachten beginnen...

Bij mijn zwangerschap had ik in elke ronde allemaal pijntjes, gevoel etc... maar die ronde dat het raak was helemaal niks, op de stekende 10 minutenlange pijn bij de innesteling op 4 dpo na.

6. meis24

meis24 Lid

4 okt 2009
    34
    0
    0
    Bij de zwangerschap van mijn dochter had ik ook een week na ovulatie rugpijn en dat is tot nod zo gebleven, dus wie weet. Ach ja meer dan afwachten kan ik toch niet doen.

7. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    succes op het wachtbankje

Deel Deze Pagina