Ronde 1 in oktober, wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Elisa81, 21 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisa81

Elisa81 Nieuw lid

21 okt 2009
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deze maand de eerste poging gedaan om zwanger te worden. Helaas mislukt, ik ben vandaag ongi geworden. Maar het was ook wel te mooi om waar te zijn...de eerste ronde gelijk zwanger. In november gaan we er weer voor!!!

Wie is er nog meer in oktober gestart? Lijkt me leuk om ervaringen uit te wisselen.

Groetjes,
    Elisa

2. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook begonnen in oktober.
    Maar ik zit nog in de 1e ronde.
    Groetjes

3. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Ik heb 2 okt mijn laatse pil geslikt, en ben heel benieuwd.
    Als ik een cyclus heb van 28 dagen zou ik over 8 dagen ongesteld moeten worden.
    Het zou te mooi zijn om waar te zijn idd.
    Liefs eline

4. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Wij zijn ook in oktober begonnen, mijn eerste cyclusdag was op 11 oktober, mijn eerste NOD-datum is 8 november!

5. Mara85

Mara85 Actief lid

12 okt 2009
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook in oktober begonnen :)

Mijn cyclus is vrij kort (24 dgn) dus dit is alweer de 2e ronde in okt

Moet a.s. zaterdag mijn NOD hebben dus spannend!

6. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    Hallo allemaal

Ook wij zijn in oktober gestopt. 8 November mijn NOD, spannend dus.
    Probeer mezelf voor te houden dat de kans klein is dat het de eerste keer raak zou zijn,maar ik merk toch dat ik hoop heb.
    Zal jullie wel bekend in de oren klinken he.
    Hoe voelen jullie je?

Groetjes Alicia

7. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    hey alicia, wij hebben tegelijk onze NOD.....nog 2 daagjes, spannend he?

8. Mara85

Mara85 Actief lid

12 okt 2009
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen mijn NOD. Maar heb het idee dat het deze maand niet wordt.
    Vanmorgen toch stiekem een testje gewaagd (kon me niet inhouden :p) en die was nega.

Dus op naar de volgende maand denk ik;)

9. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Ik ben 28 oktober gestopt met de pil, dus onze eerste poging is deze maand. Ik ben erg benieuwd en vind het allemaal erg spannend

10. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0

Hey kwebbelsnoes. Inderdaad,spannend he. Ik wist niet dat wanneer je heir mee bezig zou gaan het zo spannend zou. Ik dacht altijd: we zien wel en trekken er een jaar voor uit. Lekker overdreven he:)
    Nu we de beslissing hebben genomen,hoop ik dat het meteen raak is :D. Ook niet echt reeel he. Rare ik.
    Hoe voel jij je? Ik heb een week na mijn eisprong 's avonds last van mijn buik gehad tot een week geleden,mijn borsten/tepels zijn gevoelig,rugpijn en 'n paar keer heel misselijk. Ik lees dit wel bij veel meiden,dus ga er van uit dat het het ontpillen is. Al hoop ik ntuurlijk iets anders :)
    Ik zal morgen aan je denken.

Gr. Alicia

11. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    Hallo

@Mara. Hoe is het met jou? Heb je je ongi of nog steeds aan het wachten?

@Elisa. Wanneer heb je je NOD? Wel spannend he.

@Gwen. Hoe gaat het met jou? Vandaag al meer te weten gekomen?

Ik heb mijn ongi. Balen,al vind ik het wel fijn om te weten dat de boel wel weer werkt na ongeveer 6 jaar pil. Ik heb van veel vrouwen gehoord dat het lang duurde voor ze weer ongi waren en dat lijkt mij erg vervelend met de plannen. Benieuwd heo mijn cyclus deze maand is.

Groetjes Aicia

12. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Ik zal mij eerst ff voorstellen.
    Ik ben Elleke (doglover staat zo stom...), zondag 33 jaar geworden.
    Mijn vriend wordt in december 40 en hij heeft een zoontje van 5 (Kevin) uit een eerder huwelijk.
    Wij hebben net een huis gekocht en ik ben eindelijk (!) gestopt met de pil.
    Volgens mijn berekening moet mijn NOD 22 november zijn. Deze maand zal het wel niet gelukt zijn, aangezien mijn verjaardag het hele weekend geduurd heeft en wij hartstikke moe waren.... Ik merk het wel, misschien is mijn cyclus wel heel anders dan ik denk, na 1,5 jaar pil kan ik het me niet meer herinneren.
    Het is trouwens ook zo, dat wij wel gestopt zijn met de pil, maar gewoon kijken wat er gebeurt. Lukt het niet, dan lukt het niet....
    Groetjes,
    Elleke

13. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    Hallo Elleke

Leuk weer een nieuwe hier. Leuk om te zien dat jij ook een 30+er bent. Het valt mij op dat er veel twintigers zijn op de forums en weinig die al wat ouder zijn. Zou dit jouw eerste kindje worden?
    Ik vind het leuk om hier de ervaringen van anderen te lezen en dingen die je niet weet kun je vragen. Wij hebben niemand uit one omgeving verteld dat we bezig zijn. Lijkt ons nm vervelend als mensen er telkens naar vragen en wij vinden het ook leuk om samen nog even een geheimpje te hebben.
    Hebben jullie het wel aan andere verteld?

Groetjes Alicia

14. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hoi ,

@ Alicia : Ja, het zou voor mij mijn eerste kindje zijn. Voor mijn vriend de tweede.
    Wij hebben het een paar echte goede vrienden verteld, maar onze ouders niet. Mijn schoonouders zijn al wat ouder en mijn schoonvader doet toch al niets anders dan vragen wanneer het zover is. Ik zou het niet kunnen hebben als hij het steeds zou vragen terwijl hij weet dat wij "serieus" proberen.
    Wat betreft de leeftijd, dat was mij ook al opgevallen. Vind het ook wel jammer, maar ik wilde ook altijd al jong kinderen, alleen had tot nu toe de juiste man niet gevonden ;).
    Groetjes,
    Elleke

15. Mara85

Mara85 Actief lid

12 okt 2009
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou nog niet ongesteld ;) vanmiddag een testje gewaagd maar die was negatief, heb het idee dat mijn cyclys deze maand langer als 24 dgn is. Wat wel eens voorkomt. Als ik vrijdag nog niet ongi ben waag ik za. ochtend nog maar eens een testje...

16. Mara85

Mara85 Actief lid

12 okt 2009
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Alicia aan de ene kant balen, aan de andere kant ook wel fijn. Nu heb je in ieder geval een uitgangspunt.

17. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    Hallo allemaal

@Elleke. DAt van de juiste man vinden herken ik helemaal. Ik was al 26 jaar toen ik mijn huidige vriend leerde kennen. Wij zijn allebei het type die eerst alles voor elkaar willen hebben voor we aan kinderen krijgen en dan heb je al snel dat je wat ouder bent. Wij hebben er nu allebei erg veel zin in en hopen snel zwanger te zijn. Ik heb weleens gelezen dat je na je 30ste minder vruchtbaar word,dus hoop dat we daar geen last van hebben. Dat beangstigt mij weleens. Heb jij dat ook?
    Ben blij dat ik in ieder geval weer ongesteld word na het stoppen van de pil,daar hoor je ook wel eens andere verhalen over en nu wachten tot de eisprong ;)

@Mara. Spannend joh. Ik heb al van veel vrouwen hier gehoord dat het ook regelmatig voor komt dat ze negatief testen en toch zwanger blijke te zijn. Schijnt dat het hormoon in je urine om de dag verdubbeld en dat dat niet bij iedereen meteen te meten is. Dus nog alle hoop voor jou.:)

Wel spannend he. Ik hoop dat we allemaal snel een positieve test in handen hebben en kunnen kletsn over de zwangerschap.

Groetjes Alicia

18. Mara85

Mara85 Actief lid

12 okt 2009
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Grrrrr nog niet ongi :x en gisteravond een negatieve test....

of ik nou van 24 of 28 dagen uitga ik ben minimaal 2 dagen overtijd!
    Ik kan er geen touw aan vastknopen... als ik zaterdag nog niet ongesteld ben waag ik nog maar eens een test...

voel me niet zwanger, maar heb ook geen ongi tekenen. Behalve pijnlike tepels, maar die heb ik al een week.

19. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0

Hallo

KAn het niet zijn dat je een cyclus van 30 of meer hebt. Ik ben in eerste instantie ook van een cyclus van 28 uitgegaan,maar hij bleek 30 te zijn. Ik lees ook hier dat alle vrouwen elke maand een andere cyclus hebben,dus blijkbaar verschilt dat nog weleens.
    Ben je al lang met de pil gestopt? Ik had ook last van pijnlijke borsten,vooral tepels. DAt had ik anders nooi,dacht misschien is het raak,maar werd gewoon ongi. Achteraf was het dus het ontpillen. De symptomen bij zwangerschap en ontpillen verschillen blijkbaar nie zo.
    Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

Groetjes Alicia

20. Mara85

Mara85 Actief lid

12 okt 2009
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het kan geen ontpillen zijn, ik heb nog nooit de pil geslikt.

Mijn cyclus is meestal 24 dagen. Ik ga nu voor het gemak maar uit van 28. Ik ben nog nooit langer als 28 dagen geweest dus dat zou nu wel heel raar zijn. Dit jaar is mijn cyclus ook nog niet boven de 26 dagen gekomen.

Deel Deze Pagina