elke maand die spanning weer... zal het wel....zal het niet Deze maand goed geklust, ov-testen gebruikt en nu die spanning afwachten................ * me borsten zijn al paar dagen EXTREEM pijnlijk incl tepels * aders lopen over me borsten niet te geloven hoe donker en goed je ze ziet * heb MEGA veel afscheiding! SPANNEND........
nou wie weet hoop t voor je ! je moet even volhouden met wachten al is t moeilijk als je de test te snel doet is ie toch niet positief. sonde van je geld en je bent dan teleur gesteld . succes
zie nu dat je meer kinderen hebt . kun je het een beetje vergelijken hoe je je voelt of is dat steeds anders . even nieuwsgierig. ben nog maar net bezig maar zie dat veel vrouwen iedere zws toch weer anders is .
ik was toen zo jong dat ik helemaal niet meer weet hoe en of wat! was wel duizelig maar wist toen al tijdje dat ik zwanger was, ineens was alles zwart voor me ogen .. en riep me schoonmoe want zag niets meer! nee weet echt niet meer... weet alleen nu dat ik nooit zulke extreme pijnlijke borsten heb en erg veel afscheiding! maar je lichaam kan gewoon je erg in de maling nemen Geruststelling is als deze maand niet raak zou zijn, dat we naar de dokter mogen voor doorverwijzing want dan zijn we een jaaar bezig PFFFFFFF
ik ook nog paar daagjes! denk ook niet raak hoor. zou niet weten waarom, vorige maanden ook niet he........opnieuw pijnlijke opgezetten borsten, ik heb echter geen afscheiding, ook geen zichtbare aders helaas.......... Wel krampen in mijn buik, eigenlijk al sinds de eisprong en ik ben zo moe......................... ik ben zo'n debiel die gisteren al heeft getest (niet doorvertellen) of course, negatief........ wachten, wachten, wachten.................ik ga zaterdag testen als ik dan niet ongesteld ben (heb soms een korte luteale fase!), jij dan?
heb iedere maand gewoon dat standaard verhaaltje ei komt op het moment het aangegeven word (heb 2x meegemaakt dat me ei ook op die dag als aangegeven werd) ben zo standaard persoon hhihi zal niet doorvertellen
stel dat ik nu bevrucht zou zijn he, wanneer kijg je dan klachten van mogelijk zwangerschap? weet iemand dit .
Ik ken die spanning! Ik had zondag en gister flink last van buikpijn en vandaag was mij NOD. Ik heb vandaag getest uit voorgevoel en zie banner! Wel moet ik erbij zeggen dat ik september '08 een miskraam heb gehad en dat ik nu van binnen wat beige afscheiding heb (tampon-test) dus ik ben voorzichtig blij. Maar ik hoop voor je dat je binnenkort ook een positieve test hebt!
Hoi Lisa! Volgens mij kunnen die klachten worden waargenomen vanaf 1 week voor dat je ongesteld moet worden, dat is dus 1 week na de eisprong. Maar niet iedereen hoeft klachten te hebben natuurlijk. Toen ik in verwachting was van mijn dochter had ik nergens last van... Op de menstruatiepijnen na dan, maar die zette dus mooi niet door! Da's inmiddels alweer 7 jaar geleden. Ben momenteel voor de 3e ronde voor een 2e kindje. Als het goed is heb ik morgen mijn NOD. Spannend!
hey fanny thnx jah idd spannend voor je . ik even afwachten of ik iets ga voellen dan had gister mij ei denk ik had helse pijn ! en gister avond geklust dus wie weet. hou me op de hoogte ! gr
ivm laten dienst gisteren heb ik me 2uur geleden gedoucht.. en zie 10-tallen puistjes en vlekken in me nek hals en me gezicht is 1 groot vlekken massa
hi babs81, Ik heb hetzelfde als jou,alleen niet zoveel afscheiding. Ik heb ook pijnlijke borsten en met name mn tepels en de aders lopen er ook op,ze lijken wel groter. Ben benieuwd of ik volgende week dinsdag ongi ga worden,hoop het van niet
~ ik hoop met jou mee zie min vorige bericht ook last van? voel me zooooo lelijk nu :x hoop voor jou net zo hard als voor mij hoelang zijn jullie bezig? wij nu 11maand en deze maand goed geklust!met ovu testen etc! hoe hoog is jou temp nu?
Wij zijn nu 8 maanden bezig. Mijn temp is 37,2 normaal is hij voor mn ei 26,2. Hoe hoog is hij bij jou?
Ik hou je zeker op de hoogte Lisa! Ben benieuwd of jij wat gaat voelen... wie weet is het raak! De beste periode om gemeenschap te hebben is naar mijn weten 3 dagen voor tot 24 uur na je eisprong... dus dat zou zo maar kunnen! Wat grappig toch al die verschillende waarnemingen! Ik was me tot 3 maanden geleden nergens echt van bewust... Ik werd gewoon ongesteld PUNT. Maar da's inmiddels wel anders! Maar mn eisprong voel ik geloof ik niet echt, althans ik voel vaak zoveel daar, dus daar kan ik niet echt van op aan. Vandaar dat ik af en toe ovulatietests gebruik, gewoon om een beetje inzicht in mijn cyclus te krijgen... En nu 1 dag voor mijn NOD voel ik van ALLES! Had gister een rare dag: Leek of ik de hele dag buiten mijn lichaam zweefde... Heel raar. best wat belangrijke gesprekken gevoerd op het werk en dat ging prima, leek wel of ik heel gefocust was juist, maar ik voelde me wazig! Als ik aan het einde van de dag te horen had gekregen dat iemand iets raars in mijn koffie had gestopt, dan had ik dat zonder meer aangenomen! Herkent iemand dit? Groetjes Fanny!