Weer helemaal wit... Heb het idee dat ik blaasontsteking begin te krijgen, dus morgen even urine afgeven bij de huisarts...Meteen even gezegd dat ik 1 test had met licht twijfelstreepje en nu weer niks en ondertussen al 2 weken overtijd ben...Moet sowieso (mocht t blaasontsteking zijn) doorgeven dat ik zwanger zou kunnen zijn en als ik over een week nog niet ongesteld ben geworden moest ik even terugbellen... Bijgaand huidige stand van testjes...heb t rood met een filter iets versterkt...die test met dat streepje van afgelopen zaterdag heeft ook roze in t vlak, dus geen idee of dit een valse is of niet...Maar die van vanmorgen was echt weer omowit....
Hoi liniej, Wij zijn ook net begonnen en vond het ook spannend de eerste keer zonder de pil te slikken. Het is inderdaad een grote stap. Afwachten 20 dec. Leuk kerstcadeautje als het raak is .
Ik ben 12 nov gestopt met de pil, zit nu eigenlijk te wachten op mijn eerste pilloze menstruatie...spannend allemaal!
Dit is onze eerste klusronde zeg maar haha. Had mijn eerste ongesteldheid na 38 dagen. Hopen dat die deze ronde weg blijft. Maar probeer me er niet te druk om te maken want wil geen teleurstelling. Mijn man en ik hebben als we er over praten kriebels in de buik haha.
Jullie zijn volgens mij een klets-groepje aan het worden, ik zal dit topic verplaatsen naar de clubs.
Hey dames, Even een update van mijn kant...mijn teller staat momenteel op dag 32. Ik ga morgen maar een testje wagen ben benieuwd want me klachtjes zijn absoluut niet minder geworden heb het idee dat het zelfs erger is. Zelf probeer ik nog rustig te blijven want het kan natuurlijk ook ontpillen zijn, ben dan wel benieuwd hoe lang dat nog gaat duren want die misselijkheid en zuur zonder goede reden is natuurlijk geen pretje....jullie horen het morgen wel. Hoe is het met jullie? Knuffels dorien
Voor degene die het nog lezen na de verplaatsing...erg lastig te vinden nu...mijn test was negatief. Ben benieuwd wanneer ik ongi word...we wachten "vrolijk" verder tot die tijd pfff
Hoi Dorien, Ik sta "geabboneerd" op dit onderwerp dus ik zoe het als iemand reageerd. Jammer dat het niet gelukt is deze ronde. Bij mij was het ook mis de eerste ronde. Ik wacht nu op de eisprong
Ik ben er ook weer! Even een update... Maandag naar de huisarts geweest... Mijn drie testjes laten zien. Ze vond de tweede duidelijk zwanger, maar het was wel heel raar dat die erna wel verkleurd was, maar geen streepje had...Ze heeft echt zitten turen, haha! Ze durfde me dus nog niet te feliciteren en ik moest dinsdagochtend terugkomen om bloed te laten testen. Stiekem toch wel een beetje blij toen... Dinsdagochtend terug...Gelukkig mocht ik wel 's avonds meteen bellen voor de uitslag..En...niks! Niet zwanger...Mijn HCG zat onder de 1. (blijkbaar is dat de maatstaf, ik moet me daar toch eens in verdiepen). Donderdag dus weer naar het spreekuur...Ze begrijpt die positieve test ook niet, maar waarschijnlijk heeft er dus wel iets gezeten, maar is het niet blijven plakken... Alleen...Ik ben dus nog steeds niet ongesteld geworden...Zit nu op dag 49...Zucht...Heb nog nooit zo op een menstruatie gehoopt! Als er over 2 a 3 weken nog niets veranderd is, moet ik terug en gaan ze meer checken... Pff, wat was woensdag een kutdag zeg! Nu is het wel weer oké, maar als ik die positieve test niet had gehad, had ik ook niks gehoopt... Duimen jullie mee dat ik snel aan mijn tweede ronde kan beginnen? Gelukkig is hubby echt heel lief en begripvol..Hij hoopte er ook zo op...
Hoop voor je dat je snel aan je tweede ronde kunt beginnen!! EN dat geldt natuurlijk ook voor jou truffeltje!
Dankje! Ik ben al 7 dagen met de clear blue digitale ovulatie testen aan de gang.. maar nog steeds geen . Nu op dag 14 van de cyclus. Ik baal er van dat mijn cyclus niet gewoon altijd het zelfde is. Ik heb nu al 5 weken buikpijn, de ene dag erger als de andere dat wel. Huisarts heeft mee doorverwezen naar de Gyn. voor inwendige echo. Ik zou 3 jan. Maar ik kreeg vrijdag een brief dat ik nu pas 7 feb. aan de beurt ben.. :x toch niet normaal? Maar ja ik maak me dus wel een beetje zorgen.. Weet jij al meer Kiertje?
Ik heb me nu ook geabonneerd, wist nog niet dat dit kon Inmiddels ongi geworden, dus de 2e ronde kan beginnen..... @truffeltje: wat naar dat je al zolang buikpijn hebt, hoop dat je snel een antwoordt krijgt vanwaar het komt. Dat je pas later naar het zh mag snap ik ook niet goed, erg vervelend Sterkte tot die tijd en als je het niet houd of vertrouwd eerder aan de bel trekken hoor! Ze horen je niet als nummertje te behandelen @kiertje: duim voor je dat het snel komt en je ook weer door mag Verder wens ik jullie allemaal nog fijne dagen. Knuffels dorien
@dorien handig he? Zo kun je het makkelijker volgen @kiertje en is het doorgebroken? Of loop je nog steeds in onzekerheid? Sluit een bloedonderzoek een zwangerschap echt uit? Ik heb ook een keer gehad dat mijn menstruatie uit bleef (toen was ik nog aan de pil) Toen heeft de huisarts zelf inwendig onderzoek gedaan omdat hij dacht dat er iets met de eierstok was en dat was toen een persisterende follikel, dat houdt in dat er volgens iets in eileider was blijven zitten ofzo.. heb me er toen niet in verdiept. Maar had wel buikpijn, uitblijvende menstratie, opgezette buik etc. Kwam van zelf weer goed toen. Verder zit ik zelf nu op dag 17 van mijn cyclus, nog steeds geen op de cb test. Toch erg.. zelfs daar wordt ik nu onzeker van. Ik heb maandag ook even de gyn. gebeld en de brief was een foutje door de computer. Ik mag nu een dag eerder. Hoop echt dat ik wel een eisprong heb. Maar had gister wel doorzichtige/rekbare afscheiding en mijn temp is gemiddeld 36,5 en was eergister 36,9 en gister 36,1 dus je zou denken dat ie er dan aankomt.. alleen vandaag weer geen op de test.
Hoi dames! Nog een fijne 2de kerstdag! Hier nog steeds helemaal niks...Word er ondertussen echt een beetje gek van... De HCG in mijn bloed zou minder dan 1 zijn, en dat is nihil, dus niet zwanger... Zelfs mijn man zei gister, terwijl we echt vantevoren gezegd hebben daar de de eerste maanden niet aan te beginnen, dat ik misschien toch maar moest beginnen met ovulatietestjes en temperaturen... Ik ben me nu ook heel hard af aan t vragen of ik nou wel of niet een ei heb gehad...Maar gezien ik een positieve zwangerschapstest heb gehad moet dat toch eigenlijk wel??? Of ben ik nog steeds niet ongesteld omdat ik er nog geen heb gehad... Bleh, wat frustrerend die onzekerheid! @truffeltje: ik hoop voor je dat je snel een ziet!!! En dat je snel van die onzekerheid over je buikpijn af bent! @dorien88: Op naar een heel mooie ronde voor jou! En dames, laten we het er maar op houden dat 2013 ons jaar wordt!!!
Jij ook een fijne 2de kerstdag! en @dorien ook! Misschien kun je morgen aan je Huisarts een doorverwijzing naar de Gyn. vragen voor een inwendige echo? Dat heeft mijn huisarts ook gedaan. Ook vast wel een beetje om mijn gerust te stellen. Want ze verwacht niks ernstigs maar toch het helpt mij enorm. Want het toch gek als je waarde idd lager dan 1 is en je wordt niet ong. Iets houdt het dan tegen zou je denken. Ik zou morgen gewoon een belletje wagen. Kan de gyn. gelijk zijn of alles oke is. Dat geeft goede hoop ook als het niet lukt binnen een paar maanden. Ik zei ook voordat we begonnen, nou ik ga kijken naar mn vruchtbare dagen hoor, we vrijen gewoon als we zin hebben etc etc. Geen ovu testen zo duur en overdreven. Nou.. de eerste ronde was het niet raak en ik heb ze gewoon besteld die ovu testen. (vitaminestore 20 stuks 37,- veeeel goedkoper dan in de winkel daar zijn die van CB 32 voor 7 stuks) en iedere avond voor het slapen gaan temp ik even en dat zet ik mn app (womanlog pro) op mn smartphone. Ik ben echt omgeslagen als een blad aan een boom.. had ik nooit geloofd als iemand me dat gezegd had haha. Maar lateen we hopen dat we inderdaad allemaal moeder mogen worden in 2013 dat zo toch heel mooi zijn!
Ik moest van de HA 2 a 3 weken afwachten, anders zouden we verder gaan kijken.. De eerste week is om... Bedankt voor de tip! Haha ja erg he, als het eenmaal in je hoofd zit... En zo'n app, ja, die heb ik ook! Alleen nog geen temperatuur ingevuld... Op naar 2013!