Ronde 1 (of meer natuurlijk)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vlinder125, 27 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Repeltje

Repeltje Niet meer actief

@lelie misschien is je ei wel dat ene weeekend gekomen toen je bijna positieve had. Lijkt me echt heel vervelend dan kan je beter eerst zonder ovu testen doen ja.

Vl en ik zijn al beetje aan het fantaseren over volgend jaar dan hopelijk met zijn drietjes hihi

2. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    Hier hopen we volgend jaar met zen 4-tjes te zijn haha!!
    Nog steeds geen positieve test maar het zal wss voor int weekend zijn denk ik.

3. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

2 jun 2014
    583
    0
    0
    Ja daar heb ik ook aangedacht dat ik hem misschien gemist heb maar dan nog heb ik weinig hoop voor deze ronde. Want stel dat ik zwanger zou zijn dan moet de ovulatietest toch een streepje aangeven?? En niet omowit zijn??

Erg hè dat fantaseren!! Dat hebben wij ook heel erg. Dat zegt mijn vriend: jaaaa als we straks die kleine hebben... En dan denk ik ja hallo het moet eerst nog lukken hahaha

4. mama van daan

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Limburg(België)

Ja daar zeg je het haha daar denken mannen niet altijd bij na!
    Ma heb hier duidelijk uitgelegd da een vrouw maar paar dagen vruchtbaar is per maand en de rest NADA dus da begrijpt hij nu wel en ik mag het ook gewoon zeggen wanneer we het best gezellig maken dus gaan we dat vanavond voor de zekerheid maar weer doen en dan vrijdag en zondag ook en hopelijk tegen volgende week ei geweest !!!

5. Repeltje

Hahaha ja echt typisch mannen. Vandaag gingen we naar de Beekse Bergen en zo'n verzorger ging uitleggen dat een aap maar een paar dagen vruchtbaar is. Zegt me vriend zo van ohhh net als bij jou :p dus dat snapt die nog wel (alleen vergelijking met aap is minder).

Wij proberen het ook zoveel mogelijk gezellig te maken en me vriend wil niet zo veel van ovulatietesten weten want daar wordt hij zelf beetje zenuwachtig van en dan lukt het hem niet meer. Dus ik laat het merken als het zover is. hihi :)

6. mama van daan

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Limburg(België)

Hey hey,

Hier gisteren wel weer gezellig gemaakt maar nog geen duidelijk 2e streepje nog steeds vaag dus zal wss weer later ei zijn!!
    Zo eind deze week denk ik
    Maar manlief vind het blijkbaar niet zo leuk het verplichte nummertje om de dag dus ga hem best paar dagen laten en ask positieve ovutest heb het ook zeggen !
    Afscheiding vd bmm is wel al veranderd van cremig naar waterachtig dus das al positief nu binnen paar dagen rekbaar slijm en dan ist hopelijk tijd om te klussen en dan hopen dat manlief ook wil/kan want idd als hij opgejaagd is lukt het ineens niet meer.

7. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

2 jun 2014
    583
    0
    0
    Hoi meiden, hoe is het hier?

hier een beetje k*t... zoals jullie weten heb ik 2 weken geleden ovulatietesten gehad die opliepen maar nog niet positief waren.. nu zeiden sommige op het forum dat ik toen misschien mijn piek heb gemist.. vrijdagavond (23.00 uur) kreeg ik ineens een ingeving en MOEST ik een test doen.. ik het bed uit, plassen (kreeg er met moeite een paar druppels uit) en test gedaan.. maar jullie raden het al deze was witter dan wit! Pffff had ik het nu maar niet gedaan, gelijk een ontzettend rotgevoel!! echt ik hoop zo dat ik snel ongesteld wordt!!!

Sorry maar moest het ook hier even kwijt hifi

8. mama van daan

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Limburg(België)
    hey dames ,

Hier terug van een verlengd weekend!
    En zoals ik al dacht heb ik op cd 18 positieve ovutest gehad(net zelfde dag als vorige ronde) als dat ni regelmatig is :D.
    Daar ben ik blij om hoor!!
    Alleen mene man zich geforceerd vanmorgen met uit de trein te stappen .
    En hij zei da we wss deze week get "rustig" zullen houden dus niks meer klussen:(.
    Hebben dag voor pos ovutest en gisteren geklust dus ja kweet ni of we kans hebben deze maand....

9. Repeltje

@ mama van daan wat prettig dat je weer de zelfde dag positieve ovutest heb. Ik denk dat je nog wel optijd er bij was hoor. :)
    Jij zit nu op het wachtbankje haha :p

@lelie heb jij ondertussen je positieve ovu gehad?

Ik doe pas sinds zondag ovutesten ivm vakantie heb ik er helemaal niet meer aan gedacht (heerlijk)
    Nu beginnen ze op te lopen dus hoop weer op een knaller op dag 18 dan heb ik misschien ook wel eindelijk een regelmatige cyclus. En hoop echt dat het deze ronde raak is want de volgende ronde zie ik als een verloren ronde omdat ik dan een kleine operatie krijg aan me stuitje want heb daar een ontstoken talgkliertje die er uit ga dus denk niet dat klussen dan echt lekker is en aangezien het berekend precies in me vruchtbare periode valt denk ik niet dat het die ronde wat wordt :(.
    Ohja ik heb vandaag zo uiterst gevoelige zwangerschapstest gedaan van zwanger en kids die dipsticks en deze gaf lichte streep dus ze geven gewoon valse streepjes :( nou daar vertrouw ik dus ook nooit meer op ;).

10. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

2 jun 2014
    583
    0
    0
    Hoi repeltje, wat fijn dat je ovulatietesten weer gaan oplopen! Dat wordt klussen en blijkbaar heb je een regelmatige cyclus! Fijn!

Hier vanmorgen mijn ovulatietest weer lichter dan gisteren.. geen idee of ik mijn ei heb gemist of dat het weer loos alarm was.. wel vrijdag, zondag, maandag, en vanmorgen gezellig gemaakt dus wel ons best gedaan mocht ik toch mijn piek gemist hebben! Verder voel ik me echt niet lekker!!! al 3 dagen ongesteldheidsbuikpijn.. diarree.. vanmiddag ineens heel misselijk (maar kan niet spugen).. en huilbuien... geen idee wat ik heb maar is niet zo gezellig voor vriendlief.. en oja waarschijnlijk een blaasontsteking maar ga morgen mijn urine even inleveren bij de huisarts..

11. Vlinder125

Vlinder125 Niet meer actief

Deze maand geen ovulatietesten gedaan. Wilde het een maandje overslaan omdat ik vaak m'n eisprong ook wel voel. Vrijdag begonnen lichte kraampjes te ontstaan en dit bleef doorgaan tot zondag (piek). Nou denk ik dat ik dan m'n eisprong heb gehad.'voor de zekerheid elke dag geklust. Op de 1 of andere manier heb ik er een goed gevoel over deze maand.. Maargoed... Je weet het nooit

12. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

2 jun 2014
    583
    0
    0
    Ik hoop dat je goede gevoel je niet in de steek laat! We gaan ervoor!!!!

13. Repeltje

@lelie laat je het ons weten wat de uitslag is?
    @vlinder dan hen je zzeker genoeg geklust! Wanneer ga je testen? Hopelijk heeft je gevoel gelijk!

Ik had gister nog een ovutest gedaan en deze was al stukje donkerder ook het vruchtbare slijm is erg aanwezig dus we hwbben afgelopen nacht wee geklust en willen proberen komende nachten aan te houden (hopelijk lukt vriendlief dit want dat is nket altijd even makkelijk voor hem) ik ga hem niet forceren want dan lukt het hem helemaal niet meer en dat is ook zielig. Van het weekend zijn we op de zwarte cross dus ben benieuwd of het er dan wel van komt..

14. mama van daan

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Limburg(België)
    hier is zoals je kan zien wss eitje dinsdag gesprongen!
    Nu idd opt vervelende wachtbankje bah 10 lange dagen!
    Maja zal er maar vanuit gaan dat nog niet raak is dan is de teleurstelling minder...

15. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

2 jun 2014
    583
    0
    0
    Vervelend he wachten... Ik zeg ook altijd ga ervan uit dat het niet raak is ivm de teleurstelling maar evengoed is de teleurstelling er dan onbewust toch als het idd blijkt niet raak te zijn....

Hier net urine ingeleverd, kan om 14.00 uur bellen voor uitslag.. Denk toch een blaasontsteking

16. mama van daan

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Limburg(België)
    Ja denk da elke vrouw zo is hoor denken dat het niet zo is en diep vanbinnen als de rd er zijn toch teleurgesteld om weer vanaf dag 1 te moeten starten elke keer!

Kzal duimen dat het geen blaasontsteking is!!

Vandaag en gisteren ipv transparante afscheiding eerder wit!!
    Wilt dit iets zeggen??

17. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

2 jun 2014
    583
    0
    0
    Qua afscheiding heb ik echt geen idee??

Hier dus niks kunnen bespeuren in urine wat op een blaasontsteking duidt!!! Pffff dacht het echt...
    Moet morgenochtend zwangerschapstestje doen en als deze nega is dan moet ik afspraak maken..
    Waarschijnlijk is hij negatief want heb nog geen eisprong mogen ontdekken....

18. Repeltje

Hmm. Wie weet dan toch wel! Laat het weten!

19. Repeltje

Hier ner ovulatie test gedaan en deze is pofitief. Alleen nu weet ik niet of ik dit als dag 17 of 18 moet zien (aangezien de tijd) dus morgen nog een keer testen. En hopelijk komende avonden klussen.(hoop echt dat vl het vol houd duim duim) en fan kan ik ook op het wachtbankje. Ben zo blij dat me cyclus na half jaar regelmatig is hoop dat het zo blijft.
    Ik denk ook iedere keer zo van het zal wel niet raak zijn.. Maar toch Ben je stiekem wel teleurgesteld als het niet zo is.

Bijlage is de ovu test ;) naar de dop toe is test en van de dop af is controle

20. mama van daan

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Limburg(België)

Dit is een ferme knaller ik zou nu komende 4 dagen proberen OF om de dag of elke dag te klussen dan zijn er genoeg soldaatjes paraat als ei springt!

hier vandaag op FF eindelijk de bevestiging dat ik ei had op cd 19 net zoals vorige maand haha!
    Nu nog 9 dagen proberen te wachten met testen!

Deel Deze Pagina