Mag ik vragen wat ff is mama van Daan? Daar hoor ik meerdere meiden over.... Hier was de test negatief... Had het verwacht maar toch klein beetje teleurgesteld, dacht zal het dan toch maar nee helaas...
fertility friend!! Das een site waar je je temp kan op bijhouden! Zie mijn handtekening ovulation chart. klik er maar es op
Helaas afgelopen avond proberen te klussen maar zonder succes ik duim voor vanavond maar ga nergens meer van uit
Ja hij kan daar niet zo goed tegen. hoop echt fat het vanavond wel lukt dan zijn we nog optijd toch? Onze laatste kans..
ja als hij vanavond zen beste beentje voor zet zou het idd nog wel kunnen denk ik!! Ja mannen zijn gevoelig opt gebied van druk(presteren op comando). Hier is da ook ni zo makkelijk maar moet zeggen da ml zich 3 dagen op een rij echt zen uiterste best gedaan heeft !! Heb ook moeite moeten doen hoor elke keer zeker uur bezig geweest
Hoi meiden! Mijn vriend en ik hebben vorige maand besloten dat we zwanger willen worden! Na het stoppen met de pil mijn ontrekkingsbloeding gehad en daarna niks meer.. Ben nu officieel 2 weken "overtijd" maar dus niet zwanger. Anders dan bij de meeste heb ik nu al gelijk een kuur Prodilut gekregen. Dit is allemaal nieuw voor mij dus ben nog behoorlijk zoekende. De pillen die ik 10 dagen moet nemen moeten ervoor zorgen dat mijn lichaam gereset word en dan weer uit zichzelf ongesteld gaat worden.. We wachten af! Groetjes
Welkom anoniempje87! Wat vervelend dat je al 2 weken overtijd bent en nog niet zwanger. Bij mij duurde me 1e cyclus 7 weken en de 2e Nu zit ik al op 6 weken vandaag.. Mag ik vragen of het een reden heeft dat je al pillen krijgt? Hoor namelijk heel vaak dat het "normaal" is dat het even kan duren voordat je lichaam alles weer op de rit heeft..?? Kunnen die pillen een eventuele zwangerschap ik de 1e ronde ook niet afbreken?? Ik bedoel dit Absoluut niet lullig he, begrijp me alstublieft niet verkeerd! Maar ben gewoon nieuwsgierig...
welkom anoniempje87, Denk dat het normaal is dat je lichaam zich moet herstellen na al die hormonen in het lichaam! Ken genoeg dames die pas na maanden hun 1e echte goede cyclus kregen na stoppen met de pil!!! Ik heb ook een maandje moeten wachten na verwijderen van spiraal eer ik terug gewone cyclus had!! Succes alvast met klussen. Hier zijn we 4 dpo,dus nog 8 dagen eer we kunnen testen!! Maja zal maar niet teveel hopen zeker
@anoniempje welkom! @lelie ja het is gelukkig afgelopen avond gelukt! Ben zo blij was zo trots op hem. En dat na een hele dag rondlopen op de zwarte cross. Hoop dat het nog optijd was en dat het vanavond ook lukt. Hoe is het met jou lelie? Gaat de dokter nog wat doen?
Nee ik moet zelf aangeven of ik een afspraak wil maken voor verdere onderzoeken maar heb besloten het nog even aan te kijken. De klachten zijn op zich minder geworden. Wel nog af en toe buik krampjes maar zere tepels zijn helemaal weg... Vraag me nu dus af of ik misschien geen last heb gehad van een eisprong...?? Was gestopt met die testen want was er klaar mee.. Maarja bij iedereen zijn de klachten anders dus heb geen idee
Hmm ja zou best eisprong kunnen zijn. Eindelijk haha snap wel dat je klaar was met testen. Hier maar 1 dag geklust want wouden gister avond nog proberen maar vl had weer moeite.. Misschien toch afgelopen weken te veel geklust naja hopelijk was die éne keer goed genoeg. Nog ff iets heel vies.. Ging gisteren naar de wc kwam er een lange wirte dikke sliert uit. Kunnen dit na 2 dagen de zwemmers van vl zijn? Want het was niet echt vruchtbaar doorzichtig slijm zoals dagen er voor. Als dat zn zwemmers waren heb ik er een hard hoofd in dat het gelukt is..
Hmmmm ik heb echt geen idee wat dat geweest kan zijn! Sorry!! Misschien andere meiden?? Lijkt me miet dat het nog de zwemmers van je vriend zijn toch???
Hier ziek geweest vannacht hele nacht bijna op wc gezeten!! Losse stoelgang,srry voort detail en das nu overgegaan naar lichte misselijkheid!!! Kdenk wss een kort buikgriepje! En aan de andere kant geeft het mij hoop als ik dit lees... Heb ook 2e temp stijging(zie temp kaart) Innestelingsstijging - Kans op zwangerschap vergroten?
ga proberen te wachten tot zondag(als me da lukt). Zou idd super zijn,want gisteren te horen gekregen dat men nichtje 3 maanden zwanger is dus zo samen zwanger zijn klinkt fijn! Maar ik ga uit van NIKS natuurlijk anders is de teleurstelling nog groter. Alhoewel ik de symptomen zoals vannacht de wc en nu elke keer ik honger krijg dus misselijk wordt,dus kzou NU dus wat moeten eten en dan ist weer over,ale das sinds vanmorgen he kweet ni of het een buikgriepje is of beginnende zwangerschap...
Woow kan jij zolang wachten haha. ik ga ook proberen te wachten tot minimaal zondag/maandag het liefste tot volgende week vrijdag maar weet nu al dat dat niet gaat lukken. oh ja samen zwanger zijn zal heel leuk zijn. Ik ben vandaag al beetje misselijk geweest maar dat is nu weer over dus zal wel even niet zo lekker zijn geweest voor de rest voel ik nog niets. Hoop voor je op een beginnende zwangerschap