Ronde 1 (of meer natuurlijk)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vlinder125, 27 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

2 jun 2014
    583
    0
    0
    Spannend allemaal meiden!!

Hier weer wat menstruatie krampen gehad vandaag... En een raar pijntje in mijn rechterlies.. Soort dof gevoel, kramp achtig.. Voornamelijk als ik op sta, buk of iets til... Gek.. Geen idee wat het is.. En o ja heel veel vlast van witte afscheiding wat niet bepaald lekker ruikt.....(sorry voor de details!)... Hmmm iemand ervaring mee??

2. Repeltje

Repeltje Niet meer actief

Misschien toch je eisprong? Hoop het zo voor je en dat je straks gewoon zwanger mag wezen :)

3. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

2 jun 2014
    583
    0
    0
    Ja ik hoop het ook! Wel besloten dat ik geen ovulatietesten meer ga gebruiken.. Wordt er zo onzeker van.. Überhaupt vrij onzeker op het moment... Merk ook dat ik iedere dag wel hier op het forum schrijf wat ik voel terwijl niemand me natuurlijk duidelijk antwoord kan geven, maar toch is het fijn als je even je ei kwijt kan....

4. Repeltje

Ja dat heb ik ook wel en ik snap je helemaal. Voor jou is het helemaal een rot situatie. Want je weet natuurlijk niet hoe en wat.. Lijkt me echt vervelend. Hopen dat het snel allemaal normaal is en je gewoon korte regelmatige cyclussen heb

5. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    Hier alweer 7 dpo :D het gaat stillekes aan richting 10-11 dpo haha!

Heb echt het gevoel dat het allemaal PMS is hoor en dak int weekend ongesteld ga worden bah man!!

* Lage rugpijn
    * Rechts steken in onderbuik
    * Vlage misselijk
    * Moe en thans gisteren om 22u gaan slapen tem 7u30....

Men temp kaartje is nog ca va denk ik en dat zou nog zeker 2 dagen zo moeten blijven om meer "kans" te hebben zei iemand me dus tot 9-10 dpo hoge temp zou moeten kunnen en anders ms op komst:x

6. Repeltje

Hoop voor jou echt dat het zwangerschap is. Je kan je nog goed in houden ik had al lang getest haha maar ik kan nog niet testen.
    Gun het jou echt.

Hier eigenlijk geen kwaaltjes net even last van me onderrug en dat is weer voorbij. Gisteren wel eem heel erge borrel buik en last van me keel. En heel soms wat steekjes maar dat heb ik altijd geen erge buikpijn ofzo. Ik denk dat ik net als jou ga wachten tot zondag of maandag met testen aangezien ik misschien van het weekend op de Camping slaap.

7. mama van daan

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Limburg(België)
    Ja ma ik moet me ook sterk houden hoor maar op 7-8 dpo testen heeft gewoon geen nut en ge gaat geen juist resultaat hebben vrees ik!!
    Denk da je vanaf 10 dpo mss een vaag lijntje kan zien ma zeker niet vroeger!
    Das bij mij dus zaterdag.
    Mss als ik me nog zo slecht voel dak het zaterdag waag....:(

8. Repeltje

Kan je wel doen ja :) wie weet! Ik ga echt proberen tot zondag te wachten anders zie je toch nog niets ben dan 9 dpo.

9. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

2 jun 2014
    583
    0
    0
    Last van je keel? Is dat ook een symptoom?? Had namelijk vorige week s avonds ineens veel last van me keel en een dag later was het over. Was me wel opgevallen dat het maar heel kort duurde maar wist niet dat het een kwaaltje kon zijn?

10. Repeltje

Had dat ergens gelezen al lijkt het me erg vaag. Ik had het ook 1 dag en dag daarna niet meer. Alleen nu zei me vriend dat hij ook last van zijn keel had dus zal qel griepje zijn of van de ventilator. Wie weet zyn we straks allemaal zzwanger dat zal erg leuk zijn!

11. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

2 jun 2014
    583
    0
    0
    Dat zou echt gaaf zijn! Wanneer ga jij testen??

Ik denk dat ik vrijdag (dag 50) maar weer een testje waag....

12. Repeltje

Ik denk zondag of maandag :) zal zo leuk zyn :)

13. mama van daan

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Limburg(België)
    hier ga ik proberen zaterdagochtend te testen en hopelijk een 2e streepje te zien en anders met goede moed naar de 3e ronde zeker;)

14. Repeltje

Heb je nog steeds je kwaaltjes?

15. mama van daan

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Limburg(België)
    Tgaat op en af eerlijk gezegd!
    Moet wel zeggen dak me slecht voel omdat ik vanmorgen een lichte aanval heb gekregen(epilepsie) en dan voel je je zowieso een wrak de hele dag:(.
    Ik heb het gelukkig niet vaak,een 2 keer per jaar dus tis niet dat dit men leven fel beïnvloed !!
    Soms denk ik dan weer dat het mss iets te maken zou hebben met een zwangerschap een aan andere kant vroeger vaak voor ik ongesteld werd een lichte aanval dus ja het kan beide kanten op spijtig genoeg:x.
    Heb vandaag wel men oude zwangerschapsbh aangedaan omdat men gewone te hard spant !!

En net een koffie gedronken en tis zo kantje boordje van goed of niet goed voelen!
    En dat is het zowat,de steken in men buik zijn quasi weg en men lage rugpijn ook minder!

16. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

2 jun 2014
    583
    0
    0
    Jeetje wat vervelend! En ook heftig die epileptische aanvallen.. Hopelijk voel je je snel weer goed. Dat je je oude zwangerschapsbeha aan hebt getrokken is natuurlijk wel een goed teken hihi, blijkbaar zat je normale toch niet lekker dan;)

17. mama van daan

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Limburg(België)
    Tgaat al iets beter met de hoofdpijn maar net een broodje gegeten en tis me niet goed bevallen moet ik zeggen bahhh!
    Heb net al ovutesten en zwangerschapstesten online besteld bij 123zwangerschapstest.nl
    Benieuwd hoe lang het duurt eer ze binnen zijn,tzou fijn zijn als ik ze vrijdag heb maja zal maar niet hopen zeker!
    Heb er gelukkig nog paar vant kruidvat:)

18. Repeltje

Vind het echt super spannend voor je alles wijst naar een zwangerschap nu nog een positieve test! Laat je het zaterdag weten? :)

19. Vlinder125

Vlinder125 Niet meer actief

Wat spannend bij jullie allemaal zeg! Ben erg benieuwd. Ik heb zelf vanochtend getest (denk dat vrijdag m'n nod is). Helaas negatief. Heb nu echt enorme krampen. Normaal heb ik dat nooit zo vroeg voor m'n menstruatie maar pas als het echt begint. En dat blijft nog allemaal uit hier. Beetje vreemd wel. Denk dat ik vrijdag weer ga testen.

20. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

2 jun 2014
    583
    0
    0
    Spannend vlinder! Voor mij is het vrijdag precies 7 weken (50 dagen) geleden vanaf mijn laatste menstruatie.. Ook alleen maar negatieve testen. Ga vrijdag ook weer testen. Duim voor ons voor positieve testen maar ben bang van niet bij mij

Deel Deze Pagina