Dag dametjes, ben even niet hier geweest , hoe gaat ie hier nog?? @ Mama van Daan : Ik zie de streep ook duidelijk op de onderste!!
Hallo Allemaal, Ik klets graag mee als jullie dat goed vinden . Ik heb de verhalen van jullie beetje proberen terug te lezen. @mama van daan, ik zie ook duidelijk een streepje.. IK ben sinds januari gestopt met de pil en sinds Juni zijn we aan het proberen om zwanger te raken. Ik heb al een paar keer een ovulatietest proberen te doen, maar dat is nog niet helemaal gelukt om mijn eisprong te vinden. Nu zou deze week mijn menstruatie plaats moeten vinden. Ik vind het heel erg spannend omdat ik natuurlijk hoop dat het al raak is. Wanneer zouden jullie zwangerschaptest doen? Meestal krijg ik in het weekend mijn menstruatie alleen vorige keer begon deze al op dinsdag. Ik denk zelf dat ik het beste kan wachten tot zondag. Maar ik hooop het zo hihi. Groetjes
jaa mama van daan ik zie de streep!! Spannend! en voorzichtig gefeliciteerd! Hoop dat ze oplopen! maare jij wou toch pas zaterdag testen Hihi
Welkom Inge.. Leuk dat je meeschrijft! Ik zie ook iets mama van Daan: voorzichtig gefeliciteerd 😄 D hele dag nog steeds menstruatiekrampen maar nog geen bloed... Normaal heb ik dit echt niet. Zodra ik last heb begint het ook direct. Blijf het raar vinden...
Idd dat zei ik ma kon me niemeer inhouden en ook omdat ik me al zo paar dagen ni goed voel en anders!! Morgen nog een testje en dan wss zaterdag en maandag naar huisarts. Tenzij ik men ms toch doorkrijg
Ik loop continu naar het toilet.. Hihi. Telkens kijken of m'n ms al is begonnen. Het zeurende gevoel blijft de hele dag aanwezig. Sommige momenten meer als op een ander moment, dat wel.
Ja helemaal omdat ik vanavond alleen thuis ben en er continu aan herinnerd word vanwege de krampen....
Ja snap ik je had ook zoveel symptomen dus kon bijna niet anders. Ben zo blij voor je! Ik hoop echt dat het een plakbeebje is. Kom je hem morgen weer showen?
Hi Vlinder, Oh dit is zo herkenbaar! Dat doe ik vandaag ook al de hele dag. Ik heb wel al 10 keer gecheckt of mijn menstruatie er was. Ik had gisteren mijn NOD en al een paar dagen kramp en buikpijn, maar zwangerschapstest was negatief vanochtend
We zitten echt in hetzelfde schuitje dus! Van de ene kant wil ik dat ik ongesteld wordt omdat het dan duidelijk is dat het deze maand niet is gelukt. Nu wacht je op..... Eh ja, niets? Haha.. Mijn vorige maanden had ik een cyclus van 26 en 27. En denk bijna zeker te weten dat morgen mijn nod is. Ik ga morgenochtend nog een keer testen maar ben er toch bang voor. Je hoort zo vaak dat mensen met de kruidvat testen al voor de nod een positief resultaat hebben... Dus daarom ben ik er nog bang voor...
Ja, ik vind het ook lastig dat er en geen menstruatie is en geen positieve test. Ik ben ook superongeduldig, dus dat helpt ook niet maar zolang de menstruatie er nog niet is, kan het nog Spannend! Ik lees ook dat het best kan dat je pas later positief test, omdat niet iedere vrouw evenveel HCG aanmaakt en dat je some dus pas een paar dagen na je NOD een positieve test kunt krijgen. Dus het blijft spannend. Ik ga proberen morgen nog niet meteen weer te testen, maar later dit weekend, maar weet niet of het lukt, want ik heb wel nog twee testen in huis en op een of andere manier is het erg moeilijk om het niet te doen Maar ik vind zo'n test doen ook best wel stressvol. laat je weten wat er uit je test komt morgen? Ik ga voor je duimen
@vlinder ik begrijp je helemaal als het doorzet kan je tenminste door naar volgende ronde maar negatieve test en geen ms is ook niets.
Vanochtend weer getest: negatief. Ms is ook nog niet doorgebroken. Mocht ik ongesteld worden dan gebeurd dit meestal wel later op de ochtend. Ben er bang voor...