Oh jee, ik hoop dat je niet later vandaag ongesteld wordt Vlinder, spannend he/ Ik ook nog niet ongesteld vanmorgen We zitten nog in hetzelfde schuitje. Heb alleen nog geen test gedaan vandaag. Ik ga dit weekend een weekendje weg en heb nog maar twee testen in huis, dus heb het gevoel dat ik het beter morgen of overmorgen kan proberen, want als ik dit weekend niet ongesteld wordt en ik doe ze nu al, heb ik dan niets meer.
Wat spannend allemaal! Hier ook gister heel de dag naar de wc om te kijken of mijn menstruatie op gang kwam. en Ja hoor einde van de dag was het dus echt wel mijn menstruatie. Baal wel een beetje had het al zo gehoopt maar we gaan er komende maand gewoon weer volop voor! En ga nu mijn ovulatie proberen te vinden, zou wel fijn zijn als me dat lukt dan heb ik toch wat meer zekerheid. .
Jammer ingetjuuh. Op naar de volgende maand Hier nog steeds niks, maar de krampen blijven. Viel me ook op dat mijn vagina wat nauwer aanvoelt😁. Geen idee of ik dit normaal voor de menstruatie ook heb. Straks werken dus gelukkig even wat afleiding aan mijn hoofd!
Meiden ik heb een tuurstreep op mijn action test die ik niet op de foto krijg.. Iemand hier ervaring mee?? Moet zeggen dat hij nu, na een uur wel lichter is dan tijdens afleestijd.. Denk dus dat t waarschijnlijk niks is maar is zeker geen omowitte! Help nog meer onzekerheid!!!
Spannend! Ik zou wachten tot morgenochtend endan nog een restje doen... Hopend dat hij dan iets donkerder is! Lijkt me alleen wel moeilijk om zoveel geduld te hebben
@ingetjuhh balen.. Nu op naar de volgende ronde en hopen dat je je ovulatie kan vinden. @lelie spannend! Heb geen ervaring met die testen. Maar aangezien hij niet omowit is zou ik als ik jou was toch morgen een nieuwe test doen! Zo spannend haha
Wauw mama van Daan! Super gefeliciteerd!!! Hier loopt mijn test hopelijk ook mooi op. Ik hoop het echt zo!!!
Om nog voor men NOD te zijn vind ik het al een ferm mooi resultaat hoor!!! Benieuwd wat het dan geeft qua hcg waardes volgende week...
Mama van daan ik kan je niet vaak genoeg feliciteren vind ze echt heel mooi!! gefeliciteerd!! en hoop dat het een plakbeebje is
Hoi meiden, heb net toch maar even een KV2v5 gedaan... bijgevoegd fotootje.. de bovenste is van vanmorgen en de onderste is van net.. zien jullie ook iets? Moet wel zeggen dat die van action in het ' echt' duidelijker is (als ik hem tegen het licht hou dan tenminste).... niet goed zeker?
Heb die van kV even opengebroken.. Teststrip zat niet goed in het midden, hij is inmiddels mooi opgedroogd. Zal het dan echt? Dacht dat ik niet eens een eisprong had gehad!!!
Jaa lelie ik zie hem gefeliciteerd meid! ben zo blij voor je ! nu hopen dat ze goed gaan oplopen maar hij is zeker al heel duidelijk!
Pff ben echt jaloers op jullie ik wil ook eindelijk wel is zwanger worden.. Dit is al de zevende maand en heb er weer een hard hoofd in. Ben nog maar 7 of 8 dpo maar voel helemaal niets meer ja soms wat steken in me buik maar dat heb ik wel vaker. Ben niet misselijk niet duizelig geen hoofdpijn echt helemaal niets. heb ook niet meer of minder honger. Word steeds banger dat we gewoon niet zwanger kunnen worden.. Het enigste rare wat ik anders nooit heb ik soms wat kramp in mijn rug en last van spierpijn in mijn kuiten terwijl ik niets geks heb gedaan.. En het is niet dat ik het jullie niet gun hoor gun het jullie hartstikke erg! En ben ook heel blij voor jullie
Hi lelie, Ik zie ook wat hoor, gefeliciteerd! Ik had ook een tuurstreep vanochtend, heel lastig is dat. Ik heb toen toch maar een digitale test gekocht van ClearBlue en jawel, er staat 'Zwanger' Ik ben in de wolken met mn hoofd, maar het voelt wel gek! Vlinder, heb jij nog een keer getest vandaag? Of heb je toch menstruatie gekregen?
Hi Repeltje, ik snap het wel hoor. Het is gewoon frustrerend als je iets graag wilt en het lukt nog niet Geef de moed niet op he! Heb je weleens een bloedtest gedaan om je progesteron te meten. Toen ik mijn huisarts vertelde dat we zwanger wilden worden, hebben we zo'n test gedaan en ik vond het erg fijn om te weten dat ik ovuleerde. Ik heb mijn testresultaten bijgesloten. De eerste is de tuurstreep en de andere de duidelijke uitslag