Ronde 1 (of meer natuurlijk)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vlinder125, 27 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Repeltje

Repeltje Niet meer actief

Ja het is zeker vroeg om dat soort dingen te voelen als ongesteldheids pijn. Als je nod pas zaterdag is ben je wel erg vroeg met testen misschien is het hcg nog niet hoog genoeg? Wie weet komt het wel over een paar dagen :)
    Ik heb pas 11 juni mijn nod en ik ga pas volgende week testen.

2. Vlinder125

Vlinder125 Niet meer actief

Ja dat vond ik dus ook.. Dat het raar is om dat nu al te voelen. Die pijn is nu ook grotendeels weg had gisteravond alleen enorm rommelende darmen en last van winderigheid (sorry). Vanochtend maar weer getest (vroege test) maar bleef gewoon wit.

Voel jij al iets repeltje? Welke testen doe jij?

3. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Mijn NOD valt rond de 14de juni, waarschijnlijk begin ik ook weer veel te vroeg met testen :)
    Is eigenlijk niet goed maarja!
    Ik heb nu nieuwe testjes van Sensitest, 6 dagen voor NOD kan ja daarmee al testen

Welke heb jij Vlinder?

4. Vlinder125

Ik heb die van de kruidvat. Maar wilde eigenlijk online bestellen. Zodat je er wat meer tegelijk hebt. Welke raad jij aan?

5. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Sensitest.be heeft verschillende testen, niet al te duur
    Zwanger & kids bestaat ook maar heb ik geen ervaring mee

En op bol.com heb ik digitale testen van Clearblue gekocht, moest ik ooit een streep te zien krijgen, dan wil ik die gebruiken om zekerheid te hebben :)

6. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

2 jun 2014
    583
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik wil ook graag meekletsen hier. Lees al een tijd mee op het forum maar het me toch maar aangemeld.

Wij gaan voor ons 1e kindje. Ben eind april gestopt met de pil, na 12 jaar, op 26 april mijn laatste (pil)menstruatie gehad. Op 26 mei een test gedaan, negatief. Vanmorgen weer een test gedaan maar weer negatief. Hoop dat ik snel ongesteld word, zit op dag 40 vandaag.. Merk wel dat ik er erg onzeker van wordt..... Heb ook geen idee hoe mijn cyclus was voordat ik begon met de pil!

7. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    Hier was gisteren men NOD en rara jaja hoor op de kop gisteren ongesteld geworden wat eigenlijk super goed is he de eerste echte menstruatie na verwijderen van spiraal en direct op de dag juist !!!!
    Kreeg met spiraal ook maandelijks men menstruatie dus ikke blij want dat maakt het allemaal een beetje makkelijker!
    Ik heb ook conceive plus besteld en ben benieuwd wanneer het toekomt,hopelijk deze week nog dan kunnen we het zeker gebruiken tijdens vruchtbare periode.
    Heb ook ovutesten vd action dus we kunnen vanaf nu echt beginnen met de 1e RONDE.

Volgende NOD 29/6

8. Repeltje

Hmm dat is wel raaar dat je dan witte testen blijf houden. Misschien toch te vroeg getest?
    Ik gebruik de testen van z&k alleen schijnen valse streep te geven niets van gemerkt.
    Het enigste wat ik merk is dat ik best wat witte afscheiding(sorry) heb en rommelende darmen . Maarja daar kan je natuurlijk niets aan aflezen. En ineens heel veel pukkels(heb ik anders ampers en nu gewoon drie op mijn gezicht:x)

9. Vlinder125

Lelie1990: ik hoop met je mee dat je snel ongesteld word. Snap dat je daar onzeker van wor als je niet weet waar je aan toe bent. Ik hoop dit werken ongesteld te worden na het stoppen met de pil. Maar beter nog: hoop dat de zwangerschapstest positief wordt haha
    Mamavandaan; balen dat de test negatief was maar inderdaad dan weer prettig dat je gewoon ongesteld ben geworden op de dag correct. Nu er helemaal tegenaan?

Ik zelf had gisterenavond weer krampen. De klachten blijven maar komen. Nog 3 dagen tot mijn nod nu. Spannemd'

10. Vlinder125

Oh dit is spannend! Heb zojuist getest. Niet met de eerste urine omdat ik geen testen meer in huis had maar kon het niet laten om toch te testen. Nou meen ik echt een heeeel dun streepje te zien. Wil toch niet te blij zijn en morgen weer testen.

11. Repeltje

Spannend vlinder! Heb je een foto?

12. Vlinder125

Het streepje word nu steeds meer zichtbaar? Foto is van 10 minuten geleden denk ik.

13. Repeltje

Ik denk wel iets te zien maar heb gehoord dat predictor vaak valse streepjes geeft. Maar wie weet loopt die morgen wel heel mooi op ben benieuwd! Spannend! Ik heb net getest veel te vroeg haha. Maar was volgends mij niets te zien. Dacht even van wel en dan knipper ik met me ogen en dan is het weg. Achja Ben ook veel te vroeg kon het niet laten haha.

14. Vlinder125

De streep is nu echt enorm zichtbaar. Maar predictor is niet zo betrouwbaar? Vreemd.. Haha heb nu nog een predictor liggen voor morgen maar dan kan ik beter een andere halen?

15. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)

Ik denk toch wel een licht streepje te zien hoor!
    Ga anders een kruidvat test halen die zijn schijnbaar beter en anders een clear blue halen!
    Ik duim op een dikke vette streep:D

16. Haagsmeisje

Haagsmeisje Actief lid

21 mrt 2014
    479
    307
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!
    Ik klets hier ook ff gezellig mee. Ik ben 30 jaar en wij willen graag een eerste kindje. Zit nu in 2e ronde.

Vlinder125, ik heb ook al veel gelezen dat de predictortesten niet te vertrouwen zijn. Je kunt bijv beter van kruidvat eigen merk halen. Succes!!! Ben benieuwd!!

17. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

2 jun 2014
    583
    0
    0
    Volgens mij zie ik ook een heeeele lichte streep! Spannend!

18. Vlinder125

Heb de nu inderdaad gehaald en ga morgenochtend testen. Was ook bij de HA geweest omdat ik dacht blaasontsteking te hebben. KRIJg hier nu ook een kuur voor maar van een zwangerschap konden ze niks vinden. Er zaten zelfs een aantal bloedcellen in mijn urine. Dus word waarschijnlijk gewoon ongesteld.

19. Vlinder125

De kruidvat 2v5 was negatief zojuist.aar zit nog voor mijn nod en weet miet of die dan al te gebruiken is? Ben er bang voor!

20. Repeltje

Kan misschien nog wel? Je zit nog 2 dagen voor je nod :)

Deel Deze Pagina