Ronde 1 (of meer natuurlijk)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vlinder125, 27 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Repeltje : Sperma overleeft veel uren hè (Weet niet meer vanbuiten hoeveel), dus die ene keer seks kan ook al goed geweest zijn hè!!

2. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    Jaja de echo is prima geweest en ze is mooi op de curve zoals het hoort!
    Zijn verliefd op ons meisje en hopen dat de tijd goed vooruit zal gaan komende weken!!
    20/12 is nu de effectieve datum van de verhuis dus das ook weer iets om naar uit te kijken vind ik!

Zoonlief zen kamertje is gisteren ook geleverd en geplaatst en die is ook super blij natuurlijk.

Tot nu toe is de naam voor onze madam EMMA !
    Benieuwd of we bij deze naam blijven?!;)

3. Repeltje

Repeltje Niet meer actief

Hoop het echt dat het zolang overleeft of dat me ei later springt net als vorige keer. Wil nu ook wel is met jullie mee kunnen kletsen.

@Mama van daan ik vind het een leuke naam! Staat ook mooi bij de naam van jullie zoontje. Dus ik hoop dat het zo blijft haha!

4. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Mama van Daan : Emma is een héle mooie, tijdloze naam ja! :) En past inderdaad mooi bij de naam van je zoontje
    Wij gaan onze meid Tess noemen, daar waren we het snel over eens
    Ik ben wel van België, want ik weet dat die naam in Nederland héél populair is (geweest), hier is dat minder

Merci voor je reacties op mijn foto's! :) Haar handje lag er gelukkig niet de hele tijd voor, als de vroedvrouw op mijn buik duwde verplaatste ze het meteen.. Maar ik vind die foto met het handje de mooiste uit de hele reeks :)
    Ben ook benieuwd naar jouw foto's ;)

@ Repeltje : Je weet nooit hè! Afwachten op je NOD nu he :)

5. mama van daan

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Limburg(België)
    Rainbow

De enige 3D die ik heb van vorige week is die van men profielfoto!
    Binnen paar weken es gaan naar vroedvrouw voor andere echo's want heb pas volgende echo bij de gyn midden februari en zo lang wil ik ni meer wachten hoor!

6. Repeltje

Repeltje Niet meer actief

Leuke naam Rainbow! Oh wat lijkt me dat leuk maar ook moeilijk haha

7. mama van daan

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Limburg(België)
    Heb gisteren brief van uz leuven gehad dat ik de 3e trim echo al krijg op 20/1/15 dus wat vroeger dan verwacht haha zal dan net 28+2 zijn ofzo !
    en dan ist om de 2 wkn op consultatie om te kijken of baarmoederhals nog lang genoeg is!
    Vorige week was die nog langer dan 40mm wat prima is volgens de gyn.
    Maar bij vorige zwangerschap begon die ook pas korter te worden vanaf de 25 wkn dus vanaf dan ist oppassen denk ik:).

Kvoel soms ook als ons madam van plaats veranderd,gisteren ineens als ik in bed lag van C-vorm(hoofdje beneden en rug tegen mijn rug)naar dwars positie en dat voelde ik wel duidelijk hoor!
    Soms echt zo een bultje waar haar poepje ligt (so cute) en wordt alleen maar duidelijker staat online dus ben benieuwd of we binnen paar weken nog sneller weten wat waar allemaal ligt haha!
    En da papa het ook duidelijker voelt want tis voor mij duidelijk maar voor buitenstaanders nog te licht:).

Nog 3 weken en we verhuizen whieeeeeeeeeeeeee:D:D

8. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Mama van Daan : Fijn dat je je echo vroeger krijgt, dat is de groeiecho van 30 weken dan al eigenlijk of hoe?
    Ik heb om de 4 weken een echo, maar hangt af van gynae tot gynae
    En ivm je baarmoederhals, moet die dan lang of kort zijn? Ken daar nog niks van :D

Ook handig dat je voelt waar haar hoofdje ligt enzo, komt dat omdat je dat nog weet van bij je 1ste?
    Ik voel wel dat ze vooral rechts ligt (Voelt harder aan), maar ik kan helemaal niet zeggen wat ik allemaal voel (Hoofd of poep :D )
    Vorig weekend (Met de 3D echo) lag haar hoofdje rechts onder en de voetjes links boven mijn navel

9. mama van daan

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Limburg(België)
    ja das dan de groei echo vd 3e trimester die ik dan krijg de 20e januari en das dan ook normaal de laatste , we krijgen er hier normaal 3 vergoed!
    Maar ik kan altijd tussendoor langs vroedvrouw als ik es echo wil kost maar 2 euro!
    En ga in Februari normaal ook een bellypaint laten doen rond de 32 weken.
    Incl 6 foto's kost het zo een 65 euro(vind dat nog ok).

Ja je baarmoederhals moet zeker 40 mm/ 4 cm zijn en als die voorbeeld nu volgende week maar 30 mm meer zou zijn dan zou ik direct moeten stoppen met werken ,das eigenlijk het allereerste wat er gebeurd eer de bevalling echt begint en eer het water zal breken!!!!!
    Eerst dus baarmoederhals verkorten + verweken en dan normaal ist breken van het water en dan starten de weeën en krijg je opening!

Als je risicopatient bent starten ze op 20 wkn met dat te weken en anders denk ik pas vanaf 30wkn.

Ik heb donderdag dus weer zo een meting en gewone consultatie maar geen echo.

Nog 2 weken en we VERHUIZEN:D

Deel Deze Pagina