Misschien wel inderdaad maar ik ging van die predictor uit en nu ik dan op een andere negatief test knijp ik hem toch wel. En helemaal omdat uit mijn urine was gekomen dat er een enkele bloedcel inzat.
Een lich streepje op ovulatietest dus eitje is al onderweg denk ik! @Vlinder, even afwachten. Het is ook nog vrij vroeg he
Ja morgenvroeg weer met kV 2v5. Ben benieuwd maar geloof er niet meer zo in. Morgenochtend kan ik ook m'n kuur voor blaasontsteking ophalen. Ondertussen veel drinken.... Haagsmeisje, fijn dat je wen licht streepje had op de ovulatietest. Hou je dit ook goed in de gaten? Voel je dit zelf ook?
Ja stomme predictor testen ook. :x Duimen dat er morgen een klein streepje te zien is op de KV test. Kuurtje zal binnen een dag wel helpen voor je klachten. Ik voel helemaal niks haha. Het is ook een licht streepje, best kans dat ik altijd een licht streepje heb. Ik test vanaf nu gewoon dagelijks tot hij helemaal donker is. Zodra hij weer lichter wordt komt mijn eisprong. Ben benieuwd. Foto:
Ik ben nog niet zo bekend met ovulatietesten, kunnen jullie me zeggen hoe dat werkt..? Op het moment dat hij donker is en daarna weer lichter wordt is je eisprong dan al geweest of moet hij dan nog komen binnen zoveel uur?
Als je streep even donker of donkerder is dan de controlestreep, volgt je ovulatie binnen de 24 - 48 uur
Oke! Maar het kan dus zijn dat hij lichter wordt maar dat je eisprong nog niet is geweest maar wel snel volgt? Denk dat ik de volgende ronde ook maar eens ga proberen met ovulatietesten, ze liggen al in de kast....
Volgens mij is het dan inderdaad zo dat als de ovulatietest er uitknalt de eisprong eraan komt (tussen 24 en 48 uur) dus als hij lichter wordt hoeft de eisprong er nog niet zijn geweest.
hmm denk dat er voor mij deze ronde ook geen kans meer in zit. Net roze afscheiding gehad en last van me knie zoals wanneer ik ongi wordt.. Nog even afwachten of het doorzet..
Ben bang van wel haha.. Naja net zoals je zeg komende maand er weer vol tegen aan! Ik laat wel weten of het is doorgezet of niet
Spijtig dat je menstruatie er weer is,op naar de volgende ronde zou ik zeggen en klussen maar! Idd Juli lijkt nog ver af maar aan de andere kant is het snel daar hoor. Succes en klus ze