Ronde 1 (of meer natuurlijk)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vlinder125, 27 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Nu misschien om de dag, tot je een positieve ovu-test hebt en dan proberen om zo vaak mogelijk te klussen!

2. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

2 jun 2014
    583
    0
    0
    Joehoeeee, eindelijk ongesteld geworden!! precies 7 weken na mijn laatste pilmenstruatie. Ben nog nooit zo blij geweest bij het zien van bloed hihihi.

Wat raden jullie mij aan qua ovulatietesten? Wanneer kan ik daar het beste mee beginnen. Is allemaal nieuw voor mij! Vol goede moed op naar ronde 2!

3. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Vanaf dag 10 begon ik er altijd mee!

4. Vlinder125

Vlinder125 Niet meer actief

Gefeliciteerd rainbow88! Spannend lijkt me! Geniet ervan!

5. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    Dag 12 en nog steeds geen ei te bespeuren!!
    Probeer het om de dag gezellig te maken,want ander mss ml forceren!
    Khoop dat het geen week meer op zich laat wachten hoor:$

6. Repeltje

Repeltje Niet meer actief

Hmm misschien een ei met verlatingsangst? heb je ook geen licht streepje? Om de dag gezellig maken is toch ook leuk haha.

Ik ben deze ronde begonnen met ovulatietesten van 123thuistesten maar had nu een heel licht streepje. Op dag 8 al haha.

7. shia

shia Bekend lid

7 jun 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn! Weet ook nog wel dat ik dat had de eerste keer weer.
    Beetje lastig inschatten nog wanneer je kan beginnen met ovu testen. Ik heb daarmee gewacht tot ik een beetje inzicht kreeg.. Maar ben onregelmatig dus hou rekening met kortste en langste en dan ga ik testen

8. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

2 jun 2014
    583
    0
    0
    Was dus vrijdagmiddag ongesteld geworden maar heb het idee dat het nu alweer over raakt... Ook helemaal geen buikpijn o.i.d. gehad! Toen ik nog aan de pil was had ik daar altijd wel heel veel last van en was ik ook wel zeker 5a6 dagen ongesteld.. Beetje raar dit... Iemand ervaring mee?

9. Vlinder125

Lelie1990. Ik had precies hetzelfde. Ook mijn eerste ongesteldheid na het stoppen met de pil was heel anders als wat ik gewend was. Minder lang en ook ik had nauwelijks buikpijn terwijl toen ik nog aan de pil was ik echt veel last had. Ook voordat ik aan de pil was had ik meer last, buikkrampen was dan ook de reden dat ik begon met de pil. Heb op internet gezocht en schijnt wel vaker voor te komen.

Repeltje en mama van Daan; al positieve ovulatietest gehad?

10. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

2 jun 2014
    583
    0
    0
    Grappig, bij mij precies hetzelfde! Voor de pil (rond mijn 12e) zo'n last van mijn menstruatie dat ik daarom aan de pil ben gegaan, tijdens de pil ook nog wel de 1e 2 dagen ontzettend veel last maar gelukkig wel minder dan zonder pil. En nu... helemaal geen buikpijn gehad! Eigenlijk wel heel fijn natuurlijk;) Heb idd ook gegoogeld en zag dat veel meiden dit zo ervaren dus niets om ons zorgen over te maken denk ik:p

11. shia

shia Bekend lid

7 jun 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Same here! wisselt nog wel komende periode..tenminste bij mij wel. echt de tijd genomen om te ontpillen..

12. mama van daan

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Limburg(België)
    No nog geen 2e streepje te zien ale zo een ieniemieni streepje als ge goed kijkt dus ja tzal nog ni voor morgen zijn vrees ik!
    Ook begonnen met tarwekiemolie te slikken en hoop dat da helpt!
    Blijf gewoon dagelijks doortesten.:)

13. Repeltje

Nee hier wel lichte streepjes en gisteren een wat donkere en vandaag weer wat lichter maar nog niet positief.. Dus ook nog maar even doortesten.

14. mama van daan

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Limburg(België)
    We gaan samen blijven testen he Repeltje tot we een knaller hebben en vollebak kunnen klussen!
    Ale doen dat nu ook al hoor 1 keer om de dag..

15. Repeltje

Haha ja ik blijf ook gewoon testen tot een knaller! Zal toch wel blij zijn als ik alleen al wat meer inzicht heb op mijn cyclus haha.
    Wij doen niet om de dag klussen maar wel vaak. Maar met een knaller wordt klussen denk ik toch wel wat leuker :)

16. Vlinder125

Spannend! Ik ga denk ik vanaf donderdag weer testen😄

17. Repeltje

ik dacht dat die vandaag wel zou knallen. Omdat die gister al aardig donker was maar nee hij is nu weer lichter.. Logisch...

18. Vlinder125

Heel vreemd. Mijn temperatuur is normaal rond de 36,6. En vanochtend is het ineens 36,3. Moest er wel veel eerder uit als normaal. Nou weet ik niet of dit mijn eisprong betekend?

19. mama van daan

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Limburg(België)
    vandaag dag 16 en zie een licht 2e streepje op de ovutest!
    Khoop deze week nog men ei tegen te komen!
    Dus nu blijven we gewoon doorklussen en doortesten.

20. Repeltje

ik zit op dag 13 en die van mij was al stuk donkerder dan gisteren! en donkerder dan de rest dus voor mij duurt het hopelijk ook niet te lang meer! Ik blijf ook gewoon doortesten! Tot dat die knalt! :)

Deel Deze Pagina