Oh wie weet knalt die wel heel snel bij jou vlinder! Nou ik heb net weer getest.. Dacht misschien knalt die wel maar nee.. Hij is nu veel lichter maar kan ook komen door savonds en wat meer gedronken. Naja hoop dat die nog wel gaat knallen en snel haha.
Hoop het ook voor je.. Mijn temperatuur was vanochtend weer 36,3. Iemand enig idee wat dit kan betekenen? Of zal het weer zijn omdat het vroeger is als normaal?
Hier dag 17 en dit is resultaat vd ovutesten vd action en die met men persona monitor! Wanneer zou men ei springen??
@ Mama van Daan : Dat weet je nooit echt op voorhand wanneer je ei gaat springen Lichte streepjes verschijnen altijd op ovu testen Pas als je heel snel een dikke knaller erop hebt staan komt je ei er binnen de 24 - 48 u aan!
@ mama van daan Moeilijk he wachten op je ei haha. ik heb er zelf ook last van.. Duurt allemaal veel te lang haha...
Mamavandaan: de bovenste is nog wel erg licht en aan de hand daarvan zou ik denken dat hij er nog niet aankomt. De onderste streep is wel echt donkerder. Spannend!
tadaaa gisterenavond een positieve test en vanmorgen ook dus hier de resultaten vd ovutesten op dag 18
Duimen inderdaad. Mijn ovulatietest was vanochtend donkerder als dat hij vanavond was. Zou ik dan mijn eisprong al gehad hebben? Heb ook enorm veel last van krampen.
Als je ovu-test op het donkerst is springt je ei binnen de 24 - 48 uur Dus ik dénk dat je ei er nog aan komt
Vandaag dag 19 en men monitor geeft nog altijd rood licht en een EI aan(zie foto) Kweet dat er 18 staat maar ben met dit apparaat kan je pas de dag nadat je je ms gekregen hebben beginnen ,snap je? "dubbele eisprong"??
hmm vandaag geen tijd meer gehad om te testen.. En nu nachtje weg zonder de testen en last van mn buik dus ik denk dat ik me knaller ga missen als morgen het streepje weg is weet ik genoeg haha. Achja volgende ronde pas echt full time beginnen met de testen en om dezelfde tijden. haha
Gisterochtend positieve ovulatietest.... Diezelfde avond witte afscheiding en temperatuur was vanochtend 36,6. 0,1 hoger als normaal. Nou was mijn vriend niet thui en ben ik aan het werk tot tien uur. Heb ik nu mijn eisprong gemist?