Mijn menstruatie is doorgebroken had er al niet veel meer van verwacht mijn testen waren weer omo wit. Hopelijk volgende ronde meer geluk. Ronde 7 alweer pfff. Denk dat me volgende nod rond 7 augustus valt
Oooh spijtig ! Dan zitten we weer niet veraf qua NOD,hier 4 augustus. Mss ei in dezelfde periode ?? Op welke cd had je vorige cyclus je ei? Hier cd 18-19 (+ ovutst)en denk ei zo cd 20. En een lf van 11-12.
Achja volgende ronde beter . Ja ik denk dat we erg dicht bij elkaar zitten qua nod. Ik heb net berekend dat mijn nod ongeveer 6 augustus is. Ik had vorige keer cd 18 een knal positieve en duidelijk cd 19 mijn ei gevoeld sochtends, tenminste dat denk ik want toen had ik erg pijnlijke lage buikpijn heel even. Dus heb een lf van 14 dagen. Dus denk dat ons ei dicht bij elkaar zit ja haha
Wanneer begin jij trouwens met ovulatietesten? Ik had vorige keer een heel korte periode 25 dagen, dus ik dacht afgelopen keer dan begin ik eerder. Alleen toen heb ik dus iets van 12 testen gedaan voordat ik de positieve had.
Ik denk dak voor de zekerheid ga starten met ovutesten op CD 12 das nog een weekje dus en dan starten . Heb 3 pakken gekocht id action dus kan 15 testen doen. Wou dat we al paar weken verder waren haha
Idd de dagen gaan nu heeeeeeeeeel langzaam voorbij. Ben al blij dat mene man het ook zo graag wilt en dak het hem moet zeggen wanneer we in onze vruchtbare periode zitten. En denk da we vanaf volgende week ook om de dag gaan klussen om ei zeker niet te kunnen missen. Ben ook al aant tempen en bmm checken en meer kan ik niet doen denk ik haha
Mijn vriend wil het ook heel graag alleen zodra ik hem onder druk zet met ovu testen lukt het hem niet meer. Dus wij gaan ook zo veel mogelijk om de dag klussen. Tempen doe ik niet want dat moet iedere dag zelfde tijd toch? En test je je bmm op vruchtbaar slijm dan? Meer kan je niet doen nee. Hoop dat ddeze ronde voor ons allebei gaat lukken. Na bijna 7 maanden zal me pil hormonen toch wel weg zyn?
Nou hier nog steeds geen positieve ovulatietest op dag 21.... begin nu wel een beetje ongeduldig te worden...
Huhhhh... zit eens in mijn agenda te kijken (schrijf ik alles in op qua testen, menstruatie etc) Vorige cyclus had ik namelijk op dag 41 een omowitte ovulatietest (1e test die ik ook gedaan heb). Nu heb ik al 2 weken lichte testen waar wel een streepje op zichtbaar is maar nog niet positief is. Ik schreef net dat ik op dag 21 zit maar ik zit al op dag 28.... ben een beetje in de war geloof ik Maarja zit dus op dag 28 en heb nog steeds geen positieve ovulatietest.....
Weer een lange cyclus dan misschien is je knaller dan toch wel geweest of kom nog.. Maar dit is wel heel kut dat her zo lang op zich laat wachten hoop dat je snel positieve test heb
Ja precies dus ik ga sowieso weer richting de 7 weken als ik binnen nu en 1 week een positieve ovulatietest heb... nouja ik kan niets anders doen dan afwachten.......
Hee hallo allen, Ben een tijdje niet online geweest. Mijn broer is vader geworden (en ik peettante😄. Ben hier veel geweest dus druk druk! Hoe is het met iedereen hier? Ikzelf ben nu begonnen aan ronde 3. Mijn nod is rond 1 augustus
Gefeliciteerd met je nichtje/neefje?!!!! Ik ben deze maand bezig geweest met ovulatietesten. Al een hele poos lichte strepen op de testen maar nog lang niet positief.. Vanmorgen was mijn test omowit!!! Heb echt geen idee meer nu.......
Hier zijn we op cd 11 en morgen ga ik met ovutesten beginnen en ben es benieuwd op welke cd men + test deze cyclus zal zijn. Vorige keer was het op cd 18 dus ja afwachten en best vanaf nu om de dag klussen! Hoop dat men man het aan zal kunnen.
Haha ik hoop ook dat je man het aankan hihihi. Spannend, benieuwd wanneer je ei komt! Zoals ik hiervoor al aangaf zit ik op dag 32 en inmiddels zijn de ovulatietesten OMOwit en heb ik nog geen positieve test gehad. Wel zijn de testen vorige week een klein beetje opgelopen maar een dag later liep hij weer af. Denk dus niet dat ik een eisprong heb gehad en waarschijnlijk krijg ik hem ook niet aangezien de testen inmiddels wit zijn.. maar wordt er wel super onzeker van! Laatste maand dat ik met ovulatiesten in de weer ga....
Pff zeg dat is ook nie fijn als je zoooo lang op je ei moet wachten bah!! Ik al maar zagen dak zo "laat" men ei krijg (cd 18) ! Khoop dat je nog snel een pos ovutest zal hebben! Hier nog negatief dus tzal nog ni voor komende dagen zijn