Mijn vriend en ik zijn deze maand met ronde 1 gestart. Tijdens mijn eisprong waren we op vakantie en hebben volop genoten en hadden alle tijd voor elkaar, dus flink geklust. Gister avond kreeg ik uit het niets ineens ontzettende hoofdpijn, heb ik normaal nooit. Ook lag ik al om 10 uur te slapen tot vanmorgen half 8!! Dat is 9,5 uur!! Normaal slaap ik maar 7 uur per nacht. De avond ervoor was ik ook erg moe maar had ook gesport 's avonds. Ook heb ik al bijna een week gevoelige borsten. Aan de zijkant voelt het beurs, alsof er een blauwe plek zit. Al mijn "klachten" zijn wel zwangerschapssymptonen Hoe groot is de kans dat je in ronde 1 al zwanger raakt?????
Ben je ook al (lang) van de pil of iets anders af? Het zou kunnen hoor dan behoor je tot 1 van de ontzettende mazzelaars!
Net zo'n grote kans als ronde 2,3,4,5,6 etc. Wat is dat? 25% iedere ronde ofzo? Heb eigenlijk geen idee hoor haha Maar het kan heel goed, zou toch top zijn! Ik was ook zo super moe ineens een paar dagen voor mijn NOD. Ben benieuwd!!
klinkt misschien heel raar, maar ik ben een beetje bang om te testen... stel dat ie negatief is... is dan toch een teleurstelling...
Ja, en dat kan heel goed 3 dagen voor je NOD. Ik had 4 dagen er voor een negatieve test en 1 dag er na maar heel licht positief. Moest zo'n digitale gaan halen om zekerheid te hebben. Dus als je het trekt, zou ik nog even wachten. En als je het niet kan laten en hij is negatief kan het dus nog wel.
Volgensmij had ik gelezen dat maar 5% de eerste ronde meteen zwanger raakt. Hier was ik bij mijn dochter en deze zwangerschap beiden keren meteen zwanger.. Succes met testen, ik vond het ook altijd eng.
Het kunnen ook gewoon menstruatieklachten zijn, ik spreek uit ervaring, want net wat jij voelt heb ik ook vaak een weekje voor mijn NOD... In combinatie met een rothumeur Toen ik zwanger was van mijn dochter voelde ik (bijna) niets voor NOD. Succes iig!
Alles kan maar zoals hier al gezegt wordt kan het ook van het ontpillen zijn! Dat had ik dus wel! Ik duim voor je!!
Spannend! Maar zeker kan dat. Het is mij al 3 keer 'gelukt' . Gemiddeld heb je 15-25% kans per maand (afhankelijk van je leeftijd), maar er zijn ook mensen die minder dan gemiddeld of juist meer dan gemiddeld vruchtbaar zijn. Voor de 'supervruchtbare' stellen kan kans oplopen tot 60% per maand. Jammer alleen dat je nooit van te voren weet in welke categorie je zit! Veel succes!