Zwanger worden met minder zaadcellen

Discussion in 'Zwanger worden' started by JBM85, Sep 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JBM85

JBM85 Bekend lid

Mar 18, 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    We gaan nu voor de 2e keer naar het ziekenhuis omdat het zwanger worden nog niet echt wil lukken. Vooral omdat ik erachter kwam dat mijn lf wat korter is dan normaal. Nu hebben wij 2 weken geleden de uitslagen van 2 jaar terug besproken. Ik werd toen namelijk tijdens de onderzoeken zwanger. Hieruit was alleen de opmerking dat het zaad van mijn man minder aanwezig is maar wel goed is. Wat ik al jammer vind is dat ze ons dat toen in het eindgesprek niet heeft gezegt maar ok. Wij blij we waren zwanger. Nou heb ik weer een echo gehad om alles te bekijken en toen zei (een ander vrouwtje) net als de gyn paar weken terug, ja het is al eerder gelukt dus we hebben goede hoop toch!? Mijn man heeft zijn zaad al in geleverd intussen en dat gaan we volgende week weer bespreken. Maar krijg nu echt het idee dat het weer niet goed is. Zij kon namelijk ook het dossier inzien. En dan die opmerking vind ik persoonlijk minder aanmoedegend klinken maar dat kan aan mij liggen. Dus nu was ik beniewd wie hier ook ervaring mee heeft en zwanger is geworden.
    Liever had ik gehad ze dit 2 jaar terug al had verteld en dan had ik na de geboorte van mijn zoon nooit aan de pil gegaan. Omdat we dan wisten dat het misschien weer even zou duren. Maar goed het is ook een momentopname voor het zelfde geld is het nu wel goed maar als de arts van de week al zei dat het eerder ook gelukt is zo dus dat we nu ook goede hoop moeten hebben lijkt me toch dit zaadonderzoek weer niet goed. We gingen het toch volgende week verder besoreken hoe verder.
    Zo dan ben ik het ff kwijt het zit me toch niet helemaal lekker.

2. bijoux

bijoux Fanatiek lid

Jun 14, 2011
    1,237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    als je na de geboorte niet aan de pil was gegaan , had je ook vrijwel direct weer aan kunnen tellen omdat jij extra vruchtbaar bent na je bevalling

en dat zal de bedoeling niet geweest zijn denk ik?

hier ook 4 sterretjes , en 3 jaar ziekenhuis in en uit..
    ik beval van de 2e en binnen 2 mnd! was ik weer zwanger.
    helaas is dit een abortus geworden ivm postnatale depressie waar ik in bleef hangen.....
    op advies van de arts hebben we toen met enorm veel pijn en verdriet de zwangerschap afgebroken.....

nu zijn we weer 16mnd bezig en gebeurd er niets...
    dus ook wij gaan weer naar de dokter.....

wat ik wil zeggen is dat beide zijn voors en tegens heeft.
    ik hoop dat je snel zwnger mag worden , en dubbel kunt genieten van je kindje(s)

3. JBM85

JBM85 Bekend lid

Mar 18, 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eigenlijk had het mij niets uit gemaakt als ik snel weer zwanger was geweest. Mijn man had het te snel gevonden denk. We zullen de uitslagen volgende week afwachten. Hopelijk is het gauw raak. Hoop het voor jullie ook, is niet niks wat je meegemaakt hebt!

Share This Page