Hoi dames, Dit is onze eerste maand na de miskraam dat we proberen zwanger te worden. Ik heb in de laatste maand dat we bezig waren voor ons eerste kindje ook gaan tempen vanwege een onregelmatige cyclus. Vorige week ben ik weer begonnen met tempen ( paar dagen na menstruatie ). Heb nu wel een regelematige cyclus van 28-30 en voel bijna elke maand me eisprong, rond de 16de dag. Nu door het tempen wil ik zeker weten of dat pijn wat ik dan voel ook echt bij een eisprong hoort. Maar nu heb ik telkens een temperatuur van 36.4 gehad toen 36.5 en sinds gisteren opeens 36.2 en vanmorgen ook 36.2 ... Nu las ik op internet dat je temp eerst daalt en met de eisprong omhoog schiet? Wie kan me helpen?
Heee meis, in principe zou dit kunnen neertellen dat je eisprong eraan komt. Temp je elke dag rond hetzelfde tijdstip en voor het opstaan? Zo niet, dan zou dat ook de tempverschillen kunnen verklaren! Succes!
Ja , hij ligt op het nachtkastje dus zodra de wekker gaat temp ik direct, voor ik het bed uit ga, in het weekend ook de zelfde tijd.
Dan zou het zo maar eens kunnen zijn dat je eisprong eraan komt! Misschien een ovutestje om te checken?
Hallo, Dit ziet er inderdaad uit als een temp die je verwacht bij een eisprong. Anders moet je eens komen kijken bij het gedeelte van de temperatuurkaartjes. Daar is heel veel info te vinden. Heel veel succes. Ik hoop dat het heel snel weer raak mag zijn bij jullie en dat alles goed blijft gaan.
Hi, Ik heb dat ook dus volgens mij betekend het dat je ei eraan komt. Mijn normale temp is 36,8/36,9 en vanmorgen was hij 36,4 dus zeker een 0,5 lager. Ik heb vanmiddag een ovu testje gedaan en die is nog niet posi, maar gaat de goeie kant op!