Hallo allemaal! Tijd geleden ben ik veel actief geweest hier maar na de geboorte van mijn 2e dochter wat minder.. nu willen wij graag een 3e kindje maar we verschillen nog al van mening over wanneer? Ons eerste dochtertje is overleden tijdens de zwangerschap op een vroeg termijn. we zijn lang bezig geweest voor haar.. 2,5 jaar ongeveer. Onze 2e dochter was wel heel snel namelijk al binnen 9 weken na de bevalling van mijn oudste dochter.. Nu wilde mijn man al heel snel weer gaan proberen maar ik niet.. had nog te veel te verwerken.. nu zou ik graag willen gaan proberen als mijn jongste 2 is.. en nu wilt mijn man wachten.. ik zit net weer lekker in mijn vel en hij wilt dat nog graag even aanhouden en genieten van onze kleine meid. Ik snap hem helemaal en ben het ook met hem eens.. maar mijn eierstokken klapperen.. Hihi zou het liefste toch al willen.. Wie herkend zich hier in? Zou graag met mij mee willen af tellen tot het moment daar is? Waarschijnlijk willen wij na de zomer gaan proberen.. wie wacht er met mij mee?
Lieve hanna Ik lees ook mee ben benieuwd naae andere verhalen. Helaas zijn wij ook dochter verloren. ( te vroeg geboren met 27.5 en helaas na 4 dagen afscheid moeten nemen) Duurde 2.5 jaar om toen zwanger te worden en na mn dichter na 3maanden zwanger van onze zoon. Onze zoon is nu 17 maanden. Wij zijn gestop met de pil en willen dr weer voorgaan. Mn man is heel.positief maar ik vind wel spanned en eng. Wat als k dit kindje verlies of bedrust krijg hoe ga k dat doen met joey.. wat als het zwanger worden weer niet lukt.. Alemaal vrage wat door.mn hoofd gaat. Xxx
Lieve khloe wat herkenbaar! Wat spannend voor jullie zeg! Ik hoop dat het snel zal lukken en dat jullie binnenkort een mooi wondertje mogen ontvangen! Het lijkt me zo leuk om weer zwanger te mogen zijn en te genieten van een nieuw leven! Ook voor mijn dochtertje lijkt het me zo leuk! Ze heeft dan wel een grote zus maar het is toch anders.. dan heeft ze een broertje of zusje om samen mee te zijn!
Hi! Mijn verhaal lijkt niet op de jouwe, maar ik reageer toch even. Wat lijkt me dat heftig zeg, om je kindje te verliezen na zo lang wachten. Ik heb twee keer gezonde kindjes ter wereld mogen brengen, maar wil al sinds de tweede er is, een derde. Nu was dat niet mogelijk omdat mijn oudste vier jaar lang slecht geslapen heeft (en wij dus uitgeput waren), maar vooral sinds mijn oudste doorslaapt wil ik zo ontzettend graag. Gelukkig heb ik veel aan wat meiden hier op het forum (het ongeduldig wachttopic, zie zwanger worden clubs); we kletsen nu toch al zeker een half jaar met elkaar en allemaal moeten we wachten: of omdat onze mannen nog niet willen, of vanwege onze gezondheid. Ondertussen zijn er alweer twee zwanger, dus dat is erg leuk. Mocht je daar mee willen kletsen: je bent welkom! En anders kom ik hier af en toe meelezen als dat goed is. Mijn man weet dus nog niet zeker wanneer hij aan een derde wil beginnen. Eigenlijk zouden we de zolder nog moeten verbouwen, een nieuwe auto, hij moet nog een paar maanden studeren... Maar ik verlang zo naar die derde... En mijn verstand kan mijn gevoel maar niet overtuigen. Gelukkig liet mijn man laatst iets los over dat hij in de zomer wel te overtuigen is om het te gaan proberen. Ik hoop dat jullie in de zomer snel een positieve test mogen hebben!
Hey gruffalo! Bedankt voor je lieve reactie! Lijkt me leuk om mee te kletsen in jullie groepje! Altijd fijn om een beetje erkenning te hebben! Ik zal jullie opzoeken😊