Dit is mijn 11 de ronde, waarin ik in de 4e maand wel kort zwanger ben geweest. We proberen gewoon positief te blijven, tegen de ongi is het een teleurstelling maar dan op naar de volgende ronde. (Verstand op 0 meer ) En 2009 is het jaar
Ik zit nu ronde 8, heb 2 kinderen van n andere man waarvan ik meteen zwanger was. Nu wil ik graag van mijn huidige vriend n kindje maar is ons (nog) niet gegund
hallo allemaal als ik al jullie verhalen lees heb ik al tranen in mijn ogen gewoon omdat ik het begrijp. wij zijn in ronde 19 beland erg frustrerend we zijn al in het ziekenhuis geweest voor onderzoeken alles was goed we moesten toen nog een half jaar oefenen daarna kijken ze verder nog 4 maanden te gaan. ondertussen poept de ene na de andere in mijn vrienden kring een baby er uit en ook op mijn werk het zelfde verhaal. ik zit er dus continu midden in en kan het daarom ook niet makkelijk van me af zetten. elke keer als ik ongi word dan laat ik heel wat tranen en dan zeg ik tegen mezelf dat we een wel een wonderkind gaan krijgen zo lang we er aan geknutseld hebben. sterkte en succes met zwanger worden
Het is ook erg moeilijk en oneerlijk waarom de een wel iets krijgt en de ander er harder voor moet knokken. Ik heb toevallig zelf een zus die helemaal geen kinderen kan krijgen terwijl ikzelf en mijn andere zussen er eigenlijks niet veel moeite mee hebben (Zwanger worden dan MK niet meegerekend,dat is toch iets wat me erg zwaar is gevallen) en ik ben me ook echt wel bewust van hoe groot een wonder als een kindje is en hoe dankbaar je ervoor moet zijn. Ik wens je heel veel succes en sterkte met zwanger worden. Hou vol!
Hier ook aangekomen in ronde 19... Soms zakt de moed me in mijn schoenen, vooral bij het advies... "Misschien ben je er te veel mee bezig!?" %$@#@ :c: Wat wil je na 19 rondes! En het ergste is nog wel. Dat het medisch gezien bij ons gewoon moet kunnen. Alles al geprobeerd: en minder aan denken, op vakantie, temperaturen, ovulatietesten, benen de lucht in, kussen onder de kont, enz... We hebben ook al verschillende onderzoeken gehad bij de Gyn. Zelfs al een operatie, endometriose geconstateerd, niet in een ernstige mate het kan het zwanger worden niet in de weg staan. Mijn man zijn zaad is niet van super kwaliteit, maar wordt steeds beter. In januari moeten we weer terug komen. Dan geen we verder de medische molen in. Ik weet zeker dat het ons gaat lukken, maar mag het als je blieft morgen al zijn?! We hebben nu al pijn genoeg gehad en lang genoeg gewacht!