Hoi dames, ik heb al een beetje rondgekeken bij alle clomid onderwerpen. Ik zit nu in ronde 11, hierna nog 1 ronde en dan moet ik weer naar de arts voor gesprek, denk dat ze dan iui gaat voorstellen. Ik vroeg mij af.. zijn er dames die toch in (1 van) de laatste rondes zwanger zijn geworden? Ik lees namelijk dat óf mensen zwanger worden in het begin van clomid óf helemaal niet dmv clomid, maar ik kan niet veel vinden over het zwanger worden in ronde 10/11/12. ps. zijn er ook dames die in deze rondes zitten op het moment? Liefs, Jolien.
Hoi Jolien, Ik zit zelf in de tweede ronde van clomid, maar ik snap niet waarom ze zo lang clomid toeschrijven. Ik vind het erg lang, ik zou inderdaad zo snel mogelijk naar IUI of een andere behandeling willen overstappen. wat was de reden van de arts?
Ik vind het ook wel erg lang! Ik dacht altijd dat er maximaal 6 maanden Clomid voor werd geschreven? Slopend hoor.. Sterkte!
Ik heb eerst 6 maanden clomid geslikt, elke keer een goed ei mooi slijmvlies en een ovulatie. Na 6 maanden kon ik kiezen om mee te doen aan een onderzoek (dan gaan ze lootjes trekken over welke behandeling je krijgt) óf ik mocht nog 6 maanden clomid slikken, ik denk omdat ik er zo goed op reageer?
Dat is best bijzonder; dik bms, een eicel en ovulatie! Ze gaan er dan zolang mee door omdat je er goed op reageert. De andere behandelingen zijn zwaarder voor je lijf en brengen meer risico's met zich mee. Denk dat ze daarom zolang doorgaan.
Hoi hoi, Ik kan je helaas niet helpen maar zit wel net in de 1ste ronde clomid... Knuffel83 - jij al metingen gehad?