Heb 18/11 mn 2e IUI gehad.. Gisteren was mn NOD maar negatief getest.. Heb last van rugpijn, soms buikpijn, jeukende borsten en veel afscheiding.. Nog steeds geen ongi te bekennen. Mag van de gyn pas maandag testen, maar heb de neiging omvandaag nog eens te testen.. wat zouden jullie doen? hoor graag reacties
Ja dat is toch echt iets dat je zelf moet beslissen. Als jij wilt testen gewoon doen hoor want dat blijft toch aan je knagen als je die drang eenmaal hebt.
getest maar geen duidelijke streep. Lijkt wel een tuurstreepje.. maar kan het mis hebben. Ga nu weer paar dagen wachten dan maar..
Is dat echt te vroeg ja? Ja mag idd pas maandag officieel testen van de gynaecoloog. maar wat als hij dan nog negatief is? moet ik weer paar dagen wachten zeker? Idd pffff dat wachten
Geen bloed geeft moed meid, je weet het toch pas zeker als je volgende week nog geen bloed hebt en positief test Ik testte twee dagen na NOD positief, maar daarvoor ook niet geprobeerd, dus niet echt iets waar je wat aan hebt Ik blijf erbij, zolang je nog geen bloed hebt gezien is er nog niks aan de hand
Thanks voor het lieve berichtje Geen bloed geeft inderdaad moed! We wachten het af en als ik maandag nog niet ongi ben, doe ik een test!
Nog steeds geen ongi te bekennen vandaag! Was gister aan het werk en mn rugpijn trok door in mn linker been, ook zoiets raars. Verder geen klachten vandaag.. borsten zijn wel iets gevoeliger. Mag morgen testen als ik nog niet ongi ben
Ik heb verder niet veel klachten is dat raar? Heb alleen beetje buikpijn nu en mn rug doet ook nog steeds pijn.. Jeukende borsten zijn beetje over.. vreemd.. Het kan ook pas na je nod komen zeker, de klachten?
Nog steeds spannend meid! Probeer je nog niet teveel aan te trekken van al die kwaaltjes, het is leuk, maar uiteindelijk zegt het toch helemaal niks. Morgenochtend gewoon positief testen jij