hoi dames Gister heb ik een nieuwe meting gedaan na 11 dagen Gonal spuiten er waren in elke eierstok 2 follikels te zien van 17 en 18mm ik heb dus geen pregnyl gekregen maar een sexverbod! Juist nu ik na 1,5jaar eindelijk een mooie follikel heb al zijn het meerdere Ik zit best in dubio! Nu zou je denken hij zegt het niet voor niks? Klopt ben ik het mee eens een vierling is teveel dus zeg nu ook dat ik liever niks doe! Toch heb ik vragen van binnen! Ik heb geen.pregnyl gehad dus zouden ze alle 4 springen? Wat als er maar 2 springen voor mij een gemisde kans maargoed ook de vraag wat als ze wel alle 4 springen Er zijn vast dames die dezelfde situatie hebben mee gemaakt daar ben ik gewoon benieuwd naar hebben jullie geluisterd of niet? Ik luister namelijk altijd braaf haha
Wauw lastige situatie... Tja ik kan je geen advies geven... Succes met je beslissing het is wel verleidelijk natuurlijk. maar zou je het aan kunnen als het er wel 4 of meer zijn straks? Want die eitjes kunnen ook weer gaan delen...
Wauw 4 follikels ik zou ook deze ronde overslaan, al voelt het als een gemiste kans, stel dat ze alle 4 bevrucht raken...
Ja dat is wel een wijs besluit ik denk ook dat ik njet eens zou durven wat te doen mijn gyn zegt het ook niet voor niks al zijn de kriebels gezond
Ja aan de andere kant waarom is het 1.5 jaar niet gelukt en zal het nu wel lukken. Wij hebben het toen in 2009 wel gedaan met 5 follikels en idd niet raak. Dus ik zou deze kans juist wel benutten. Anders is het weer die gedachte wat als.
Oke, eigen verantwoording natuurlijk, maar.. Als er al anderhalf jaar niks bevrucht waarom zouden er dan nu ineens vier tegelijk bevruchten? Hier heb ik regelmatige een dubbele eisprong gehad met gonal en droomde ik over een tweeling, nou nooit gebeurd. Met een vrijverbod bij vier follikels zou ik de gok wel wagen.
Alle 4 boven de 17 mm dus ze gaan alle 4 tegelijk springen en ze zijn alle 4 rijp genoeg om bevrucht te raken. Ik zou zelf de gok niet nemen. Er bestaat een kans dat ze alle 4 bevrucht raken. Waarom lopen jullie in het ziekenhuis? Heeft je nan slechter zaad wellicht? Wat zou de reden kunnen zijn dat het al 1,5 jaar niet gelukt is.
We lopen in het ziekenhuis omdat ik PCOS heb (was bij mijn 2 jongens toen niet zichtbaar) mijn man zijn zaad is in orde
ik ben ook bezig met gonal f.. voor onze iui wil de gyn het liefst 2a3 follikels hebben... voor onszelf zouden we bij 4 eitjes wel de gok willen wagen... de kans op meerling is iets minder dan 10% geloof ik.. dus grotere kans dat het niet gebeurd... was je met 3 follikels wel doorgegaan? zou voor jezelf gewoon de voor en nadelen afwegen... en het wil ook niet zeggen dat er in alle follikels een goed eitje zit... succes
Bij 3 follikels zou ik ook niets mogen doen volgends de gyn enkel bij 2 gister is mijn eisprong vermoedelijk geweest dus zou al te laat zijn vanaf maandag mochten we weer gemeenschap hebben dinsdag weer controle als de echo uitwijst dat er maar 2 zijn gesprongen kan ik denk ik wel janken haha
Gisteravond toch geklust! Vrijdag had ik last van mijn linkereierstok dus verwacht dat er vrijdag wat gesprongen is aangezien ze 17 & 18mm waren dus neem aan dat het gisteravond niks meer uitmaakte normaal krijg ik pregnyl om ze te laten springen heb ik dit keer niet gekregen Bedankt dames voor jullie reacties ik zal dinsdag wel zien en horen als ik weer een echo krijg
ik kreeg ook een vrijverbod bij 19 16 15 en 2 van 14. En kreeg ook geen ovitrelle. Toch de gok genomen. Maar niks gebeurd, maar ik weet dus ook niet of ze gesprongen zijn.
Ik ken iemand (via dit forum) die 4 eitjes had waarbij de iui gewoon doorging! Zij is die poging zwanger geraakt van 1 baby
Er is waarschijnlijk 1 eitje gesprongen de rest is door gaan groeien zijn er nu 3 links van 24mm en 2 rechts heb dus overstimulatie dinsdag weer terug Verklaard dus wel mijn buikpijn