Zwanger worden na missed abortion en spontane miskraam

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jeske160789, 7 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeske160789

jeske160789 Bekend lid

9 sep 2015
    553
    72
    28
    In maart een missed abortion gehad en afgelopen maand met 5 weken een spontane miskraam.

Deze maand gewoon lekker ons ding gedaan en het vaak gezellig gemaakt🙈 over 5dg zou ik ongesteld moeten worden als mijn cyclus nog steeds 28dg is.

Nu afgelopen week veel witte afscheiding gehad maar sinds vandaag echt veel last van mijn liezen en kramp buik en rug.. en zo emotioneel als ik weet niet wat.

Nou ben ik zo bang om te hopen dat het raak is.. zo bang voor de teleurstelling.

Zijn er dames die dit ook hebben en tips hebben om dit los te laten?

2. AvdY

AvdY Niet meer actief

Het heeft tijd nodig....
    Positief bekeken duurt het in ieder geval niet lang voordat je zwanger bent gezien afgelopen maanden. En twee miskramen achter elkaar verhoogd niet de kans op een derde (maar blijft de kans 10%....). Pas vanaf drie miskramen heb je mogelijk meer kans.
    Denk aan alle dingen die je kunt doen nu je nog niet zwanger bent/geen kleintje hebt :)

3. MamaLara

MamaLara Bekend lid

22 dec 2012
    575
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik denk dat je teleurstelling en verdriet niet kunt voorkomen. Moet je ook niet willen. Ook al is het niet fijn, het is wel normaal en hoort erbij. Geef eraan toe, alleen op die manier verwerk je het.
    Ik geef er elke maand ruimschoots aan toe, ff goed huilen en erover praten en dan weer verder. Bij mij helpt dat :)
    Sterkte!

4. Nooortje

Nooortje Actief lid

1 aug 2016
    470
    132
    43
    Oeww wat spannend, ik kan me het helemaal voorstellen. Als advies zou ik je mee willen geven om aan je twijfels, angst maar ook hoop toe te geven, dit is zo groot hier kun je amper bij weg blijven. Er goed over praten, huilen en misschien wel dromen helpen mij juist om daarna afleiding te kunnen zoeken in dingen die ik leuk vind. Eerder stond ik mezelf dat niet zo toe waardoor ik aan niets anders kon denken. Maar moeilijk blijft het wel en dat gaat bij mij de ene dag beter dan de andere...

5. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Angst blijf je houden. Ik ben nu na 4 x missed abortion met een hele riedel erachteraan toch echt goed zwanger! De eerste weken waren en zijn nog heel zwaar.. Maar blijf hoop houden! De echo waarop je je kinfje ziet bewegen maakt veel goed

6. jeske160789

jeske160789 Bekend lid

9 sep 2015
    553
    72
    28
    Dankje meiden voor jullie tips en reacties. Ik heb hier veel aan 😄

Nou maar hopen dat mijn lijf mij niet voor de gek houden en dat 3c scheepsrecht is

Deel Deze Pagina