Dames, Ik heb juni dit jaar mirena laten verwijderen, 93 cyclus, uiteindelijk naar huisarts gegaan want ik kon de klachten niet meer aan, pijnelijk gevoelige borsten, onderbuikpijn, stemmingswisseling. Bloedtest gedaan op zw maar helaas negatief. 27 aug: orgametril pil gekregen voor 10 dagen 9sep ongesteld geworden Ov testen gedaan en eisprong sep was positief. 7okt NOD 14 okt bloedtest negatief 23Okt eisprong positief, heel goed gevoeld. 6-7nov NOD? Kwaaltjes van nu: zeer gevoelige borsten, zijkanten enorm pijnlijk. Zichtbare aders, voller, Onderbuikpijn met heel af en toe gemene steekjes, soms trekken de steekjes door naar schaamstreek. Mijn kat slaapt uren op me buik, waar ik naar toe ga, volgt ze me..:d Als ik over paar dagen weer negatief test dan weet ik echt niet wat ik moet doen . Huisarts zegt dat ik aan moeder natuur moet overlaten maar de klachten zijn niet fijn. Hoe hebben jullie het aangepakt na Mirena? Wat was je cyclus? Heb je 1 jaar gewacht en dan naar huisarts geweest of eerder? Thnx!
Ik heb er ook heel lang over gedaan viordat ik weer een normale cyclus had na mirena het duurde ruim 2 maanden voordat ik een eerste bloeding kreeg. Ik vond het vies tegenvallen, was daarna ook erg onregelmatig en had dezefde klachten die jij beschrijft, echt het gevoel dat ik zwanger was, erg verwarrend allemaal...ik ben niet naar de huisarts geweest. Was in juli zwanger alleen is dat helaas misgegaan...
Wat balen dat het zo lang duurt voor je cyclus weer op orde is. Ik herken je klachten, maar alleen na eisprong. Mijn mirena is 13 aug verwijderd. 8 dgn later eerste menstruatie in 10 jaar. 12 dgn daarna eisprong (met ovu testen en tempen). Na eisprong heel veel klachten, van buikkrampen ed. Borsten eigenlijk niet. Ronde 2, menstruatie op 16 sept, eisprong op 28 sept. Op 10 dpo posi test. Ik voelde voor het eerst ooit mijn eisprongen. Heb 10 jaar mirena gehad. Lijkt wel of mijn baarmoeder gevoeliger is ofzo. Lijkt er wel op dat je weer een cyclus hebt met 2x eisprong en mentruatie. Misschien nog even een kans geven en dan weer naar huisarts. Maar voor veel klachten kan je sowieso naar de huisarts! Succes! Hoop dat het gauw raak is!
Bedankt voor je reactie. Wat jammer dat in Juli mis is gegaan. Sterkte! X Ik denk dat als ik orgamitel niet van huidarts had gekregen dan was ik tot nu toe niet ongesteld. We zijn nu 4/5 maanden verder maar geen succes.
Bedankt je bericht. Fijn om te lezen dat ik niet de einge ben met onregelmatige cyclus. Het is zo vervelend. Helaas, mijn huisarts is duidelijk geweest dat ik alles aan moeder natuur moet overlaten, niet zuren. Ik had het gevoel dat ze me niet serieus naam:x
Vervelend dat je dat gevoel hebt gekregen van de huisarts. Je lichaam moet natuurlijk nu wel even weer omschakelen na je mirena. Misschien is het handig om te gaan temperaturen naast je ovulatietesten. Dan weet je zeker of je eitje springt en dit kun je eventueel later weer aankaarten bij de huisarts of gyn. Verder hoop ik voor je dat je gauw je positieve test in handen mag hebben maar houdt in je achterhoofd dat er jaar voor staat.
ik heb de mirena 1 jaar gehad heb deze er in maart laten uithalen en zoals je ziet in handtekening ook heel onregelmatig moet vandaag ongesteld worden en dit is tot nu toe niet het geval en een witte test deze morgen