Na bijna 1.5 jaar ben ik vorige week naar de HA gestapt. Daar heeft mijn man een potje moeten inleveren en hebben we een doorverwijzing gekregen naar de Gyn. Daar zouden we helemaal getest worden. Ik las net een topic over krampen, dat heb ik dus ook gehad ongeveer 2-3 weken geleden. Zelfs zo erg, dat ik bijna het ziekenhuis heb gebeld om langs te komen. Ik heb net 10 minuten geleden een testje gedaan en wat blijkt? Ik ben ZWANGER! Clearblue zegt 2-3, dus 4-5 weken zwanger! Ik kan het niet geloven! Mijn man is verminderd vruchtbaar (kregen we VANDAAG te horen) en nu dit!! Wowwww.... nu duim ik alleen maar dat het goed gaat komen. Ik ben 30 en ik hoop dat we geen miskraam krijgen. Heb eigenlijk geen idee wat de kansen zijn? Ik hoop dat dit berichtje ook hoop geeft aan de gene die ook zo lang moesten wachten (of langer natuurlijk). Heel veel liefs, Elise
Gefeliciteerd zeg, ik ken je gevoel. Wij hoorden ook dat manlief zwaar verminderd vruchtbaar is. Inmiddels ben ik voor de 2de keer spontaan zwanger. Zoals ze zeggen, je hebt er maar 1 nodig.
Zo lief, bedankt allemaal! We zijn helemaal in de wolken Kleding begint al strakker te zitten (ja, nu al!) vooral mijn jeans.. zo! gelijk maar een leuke rok gescoord in de stad dat wat comfortabeler zit/voelt. Maar ben helemaal happy!!!