Hoi allemaal, Ik ben een beetje in spanning.. Ons gezinnetje was al compleet en ik ben netjes trouw aan de pil, vergeet hem nooit, ben niet ziek geweest en heb ook geen andere medicijnen. Maar ruim een week geleden dacht ik een eisprong te voelen (dat was op 13 juni), het voelde in ieder geval precies hetzelfde als toen ik niet aan de anticonceptie zat.. We hebben in de dagen daarvoor ook gemeenschap gehad. Nu sinds een dag of 3 heb ik last van vervelende menstruatiepijn en ik ben ontzettend misselijk. Vandaag al een paar keer voor de pot gezeten met spuugneigingen.. Ik herken dit heel goed van mijn vorige zwangerschappen, al begon toen de misselijkheid rond de 5 weken. Bij 1 zwangerschap was ik wel al vanaf een week na de eisprong dagelijks aan het spugen en toen ook vroeg positief getest, maar een week later werd dat een vroege miskraam. Zijn er hier vrouwen die al vanaf een week na de eisprong zo misselijk waren en spuugneigingen kregen en dus ook positief bleken te zijn daarna? En is die zwangerschap toen ook goed gegaan? Mocht ik inderdaad een eisprong hebben gehad en straks zwanger blijken te zijn dan is dat wel even een omschakeling omdat we hier totaal niet op gerekend hebben.. zelf kan ik dan wel positief denken en is het ook wel welkom, maar ik weet niet hoe mijn man zal reageren want die zit er echt niet meer op te wachten denk ik. (Ik moet nog 6 dagen tot de vermoedelijke nod, als ik een eisprong heb gehad, dus testen is nog te vroeg)