hallo dames zoals de titel al zegt zit ik in ronde 14 en maand 11.. ik heb opzich een goede cyclus altijd 28 - 29 dagen dus dat wel goed, ik gebruik GEEN ovu testen omdat je er dan alleen maar meer op ga letten deze maand klussen we gewoon rond de ei elke dag, dus vanaf gisteren zijn we daarmee begonnen alleen weet ik dus even niet wanneer mijn ei is.. aangezien de vorige ronde eindigde op 31 dagen gelukkig voel ik mijn ei .. maar goed soms baal ik er wel van dat het zo lang moet duren ik dacht ik ben jong .. dat gaat zeker wel goedkomen ben immers bijna 20 maar dus niet.. zo zie je dat je lichaam je erg voor de gek kan houden .. me vriend wacht er elke maand op .. gister begon hij er weer over, en elke keer voel ik me schuldig dat het niet wil lukken misschien ligt het aan mij of aan hem je weet het niet, na deze ronde gaan we 12e maand in die willen we ook nog doen.. en dan gaan we in juli 2010 op vakantie na de vakantie als het dan nog niet gelukt is willen we beginnen met naar de dokter gaan .. dus het is allemaal spannend.. sorry voor het posten van gezeur maar ik moest het gewoon even kwijt. overigens is het zowiezo een spannende week mijn moeder krijgt de uitslag van hoe ver haar ziekte is gevorderd. of dat het hetzelfde is gebleven
Spannend meis... Ik leef met je mee... Ik loop 2 maanden op je achter zeg maar... maand 9. Alleen heel wat rondes minder dan jou omdat mn cyclussen zo lang zijn en onregelmatig (nummer 7 nu) ook aan de medicatie daarvoor ivm dat ik geen eigen eitje krijg zijn we achter gekomen bij de gyn... Maar elke maand is een maand te veel daar heb je helemaal gelijk in... Ik heb je afgelopen ronde gevolgd... en weet hoe t wallemaal was voor je, die onzekerheid... Ik hoop dat je de rust weer een beetje hebt kunnen vinden en ook de positiviteit... Ik duim voor je meis! en leef met je mee.... (ook duim ik voor je moeder dat t stilstand heeft gekregen)