Hallo, Ik ben eigenlijk heel nieuw met dit alles. Maar zit toch met een vraag. Gister avond hebben mijn vriend en ik gemeenschap gehad. Vanmorgen had ik een smiley op mijn test! Is het nou goed om vanavond weer gemeenschap te hebben, of juist beter 1 avond wachten. Ik lees nml veel over "slecht zaad" Ik hoop dat iemand kan helpen! Bedankt alvast!
Ben al een kwartier bezig om jou berichtje te lezen.. wat erg zeg snap er nix van. kun je me een hint geven :s
Dank je wel!! en hou het in je achterhoofd, het is geen MOETEN! het moet wel leuk blijven! Wij deden geen ovulatietesten, enige wat ik de laatste maand deed was temperaturen, voor de rest elke dag sex haha gewoon omdat het leuk en lekker is en niet omdat het moet
uhu hier ook ik heb op 16 maart geklust op 17 niet op 18 en 19 allebei en de 19e een positieve ovu test !!! ik had gewoon zin hahah rond mn eisprong word ik altijd wat gewilliger ,en das niet omdat het moet maar omdat ik zin heb hahaha kom hier grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr geheh
aan music 4 life ... herkenbaar! haha niet omdat het moet, want dan word het volgens mij nix maar gewoon omdat het zo geweldig is haha
Hadden jullie ook bij je eisprong zulke gevoelige borsten/tepels? Het gaat naar het pijnlijke toe haha
Bij mijn eisprong (morgen) voel ik heel veel maar niet mijn borsten... Bij mij doet mijn hele onderkant zeer en vooral als ik ga zitten. Het staat als het ware onder spanning ofzo, heel apart. En ook wij doen het altijd elke dag als ik vruchtbaar ben maarja...wij zijn toch nog steeds niet zwanger....good luck!!
Best appart he al die pijntjes, je voelt allemaal rare dingen met je lijf gebeuren. Heel veel succes iig!