och och meid wat ben ik super blij voor je het is je van harte gegund... heel veel liefs van liek. doe de vreugde dans met je mee ....
Wat een super goed nieuws meid, gefeliciteerd. Gezellig dat jij ook een juni mama wordt. Groetjes van Senna
Whaaaaaaaaaaaaa Ster, wat lees ik nu....(ben een paar dagen weggeweest). Meid, wat ben ik ontzettend blij voor je! Jehaaaa *springt een gat voor je in de lucht* Wat moet dat een geweldig gevoel zijn! Gefeliciteerd en heerlijk gaan genieten, dat heb je verdiend! Dikke kus Elvira
Allemaal heel erg bedankt voor alle leuke reacties, ontzettend mooi om te lezen! Mochten jullie nog bewijsmateriaal willen zien: zie album. Ik zal er zelf af en toe ook kijken denk ik omdat ik het nog steeds niet kan geloven hoor Ik duim voor iedereen, vooral die al langer bezig zijn dat er veel mooie wondertjes komen!
Vandaag de eerste echo gehad en alles was goed Het hartje klopte en nu mochten we gewoon gaan genieten vertelde de arts Op naar de 12 weken (en verder )! We gaan nu een afspraak maken bij de verloskundige en zoals de arts zei: voorlopig geen witte jassen meer voor jullie