Wat lief van jullie!! En zo blij dat ik het hier kan verkondigen zou het al de hele wereld willen vertellen maar daar wacht ik best even mee niet?
Wat een geweldig nieuws!! Als je al zolang hoopt op jullie wonder en nu ook nog partner voor zijn werk tijdje weg is is dit wel een heel bijzonder kado!! Van harte gefeliciteerd en geniet!!! 😙
Jullie zijn stuk voor stuk toppers! Danku voor alles Dat ik hier mijn vragen kon stellen en mijn onzekerheden. Jullie duimpjes waren ontzetten bemoedigend <3 Ik kan amper slapen ben zo ontzettend gelukkig. Mijn man is in tranen uitgebarsten en kon de eerste minuten niet spreken.. hij is altijd zo stoer als militair en dan zat hij daar Het was een mooi moment al zijn we kilometers van elkaar .. nog 90 dagen en we zijn weer samen maar dan met bijna 3 <3
Wauw wat heerlijk, sorry, ik blijf het zeggen, maar ook nu met je nieuwe bericht over je man... Wat moet dit voor jou moeilijk zijn om zonder hem te beleven. Heel veel respect en ben heel blij voor jullie!!
Hier een stille meelezer! Wat een fantastisch nieuws! Van harte gefeliciteerd. Het is jullie enorm gegund!
Wat een geweldig nieuws! Van harte gefeliciteerd! Op naar 9 mooie maanden en daarna een klein wondertje!