hoi meiden Ook bij mij is al heel wat jaartjes geleden onbegrepen onvruchtbaarheid vastgesteld,alle testen en onderzoeken waren oke. Soms zou ik willen dat er wel wat was gevonden,want daaraan kan je meestal werken. En onbegrepen valt weinig aan te doen,behalve extra te stimuleren. Soms vraag ik me af bij onbegrepen onvruchtbaarheid of dat wel echt zo is ? Of dat de artsen het in dit geval niet weten,dus nog niet zo ver zijn in die onderzoeken,er zal toch iets mis zijn lijkt me,het is alleen de vraag wat. Bij mijn laatste zwangerschap heb ik 11 iui pogingen voor nodig gehad,nu heb ik net de eerste achter de rug en ben net aan de tweede begonnen. Ik krijg maar vier kansen aangezien mijn leeftijd. Had misschien maar ja dat is achteraf makkelijk praten weer eerder de mmm in moeten gaan,maar ik had er toen gewoon de neus vol van. En hoopte stiekum op een spontane zwangerschap,maar in die 7 jaar helaas,niks spontaan. @ elmo heb hier en daar jou behandelingen door je berichtjes gevolgd vindt je inderdaad een optimist en een binneveter,herken mezelf in jou,maar weet zeker dat jou kracht je tot jou droom brengt groetjes gemma
Gemma ik herken je gevoel zo sterk...ik heb gewoon zoiets....er is iets mis...alleen kunnen ze het niet met onderzoeken aantonen. De medische wereld kan veel, maar nou eenmaal niet alles. Ik had nu sowieso maar 6 iui-pogingen, helaas werd gister duidelijk dat we ons nu ook op IVF moeten richten. Van de ene kant is het heel frustrerend om niet te weten waarom het niet lukt, maar ik bedenk me ook wel, ook al zou je wel weten waarom het niet lukt heb je ook nog steeds geen garantie dat de behandelingen bij je aanslaan..........het blijft natuurlijk nog steeds heel veel geluk hebben. Maar hoop ook dat we allemaal dat geluk mogen vinden!
Je hebt gelijk Aldonza,even spieken of ik je naam goed geschreven heb yep oke. Het blijft hoe dan ook frustrerend,hoop voor je dat je met ivf meer succes hebt ,jammer dat het met iui niks geworden is ook dat komt natuurlijk even hard aan. Maar ja als je kinderwens zo groot is,is de stap van iui naar ivf zeker de moeite waard,hoop in ieder geval voor jou en ieder ander die met vruchtbaarheidsbehandelingen bezig zijn,dat 2007 een vruchtbaar jaar wordt groetjes gemma
Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, Narnia, van harte met je zwangerschap. Geniet ervan en hou ons op de hoogte he! Liefs, Elvira