ik was gisteren ochtend 8 dagen overtijd en ik dacht dat het weer zo'n verlate ongi was. heb toen toch maar de test gedaan en binnen 5 seconden was er al een kruisje te zien hij had het platte streepje nog niet geheel berijkt of er stond al een dikke vette verticaale donker blauwe streep. mijn vriend dacht eerst dat ik een grapje maakte want het was al vaker vals alarm en dan kwam mijn ongi er ineens na 6 dagen aan hobbelen. en vooral omdat de test ZO duidelijk was en snel antwoord en zekerheid binnen 5 seconden? maar toen ik de test aan hem liet zien was hij stil dat had hij waarscheinlijk niet verwacht . dus meiden die mij nog kennen van het topic: borderline en zwanger?...ik ben zwanger! al kan ik het nog niet geloven al zou ik blijer met het nieuws zijn als mijn behandelaar bij de psyq (die mij 3 keer gezien heeft) mijn wens om zwanger te willen worden niet "zorgwekkend" had genoemd :x
bedankt jongens staat mijn banner dan niet goed? we vonden het namelijk lastig om de banner precies goed in te stellen
gefeliciteerd alleen je banner klopt niet want je kan geen 2 weken en 6 dagen zwanger zijn je krijg namelijk 2 weken cadeau dus als je de eerste dag van je laatste menstruatie uitgaat mocht die 28 dagen zijn zou je 4 weken en 6 dagen zwanger zijn dus denk dat je ff dat moet aanpassen
Je moet je niet aantrekken wat zon "nieuwe" zegt Ik heb ook bps,en er zullen altijd mensen zijn die hun vooroordeel klaar hebben liggen Als je zelf maar weet hoe je nu bent,en wat je doelen zijn dan komt het echt wel goed!
dat vind ik ook ja. zij ging uit van 1 moment opname en denkt waarscheinlijk dat ik al tijd zo ben,terwijl dat voor 1 week was. het is nu al 1 maand aan 1 stuk door naast die week dat het geweldig gaat. dus het gaat nu al ruim 1 maand geweldig en 1 weekje ging het bagger omdat me moeder door de gang heen struinde toen mijn vriend en ik sex wilden hebben dus dat viel in het water . ik heb toen op aanvraag van de behandelaar mijn gevoellens op het hoogste punt in mijn stoornis hebben op geschreven wat er nou precies in mijn hoofd gebeurde. en dus denkt ze nu dat ik zo altijd ben en dat ik een mega van een psychose heb . terwijl ik mij juist vaak niet zo voel als het ff mis gaat. moest laatst naar zo'n psychiater die daar ook onder viel en die wou mij aan de pillen hebben :x en meiden op dit forum die mij langer gevolgd hebben weten wel waarom ik daar zo fel tegen ben. ik had tegen mijn behandelaar al eerder gezegt dat ik absoluut geen pillen wou slikken daar sta ik op. en ook verteld dat ik de zwangerschap zeker wel aan kon ook omdat ik weet dat ik dan veel rustiger wordt. ook vooral door dat ik pms heb en al in januarie een scheinzwangerschap mee gemaakt heb. dus was al eerder stiekum zwanger geweest . heb de psychiater duidelijk verteld dat het niet zo is dat ik zwanger wens te worden zodat mijn stoornis nieel wordt. en heb haar het verhaal verteld: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... sc&start=0 dus ik kwam afgelopen vrijdag bij mijn behandelaar terug,en heb het niet eens over mijn dingen kunnen hebben ze ging gelijk tegen mij en mijn vriend in over het feit dat gezecht had dat ik gewoon niet tegen medicatie/pilletjes kan. ik reageer namelijk al erg raar op antibiotica ze wist mij te vertellen dat het nooit zo kan zijn dat ik tegen geen 1 pilletje zou kunnen en dat dat niet bestaat ook het feit dat ik hoe dan ook zal moeten komen op iedere afspraak hoe moeilijk ik het ook heb anders wordt ik uitgeschreven en haar letterlijke woorden waren "ik moet mijn quote berijken anders dan krijg ik niet uitbetaald als jij niet komt" en het erge vond ik dat ze zei dat ze van de psychiater had gehoord dat ik zwanger zou willen worden omdat mijn stoornis dan bijna weg zou zijn wou ik juist niet duidelijk maken. en een vrijdag wist ik nog niet dat ik zwanger was . maar het ergste vond ik dat ze zei "ik en de psych vinden het nieuws dat jij zwanger wil worden erg ZORGWEKKEND" en dat brak bij mij mijn klomp :x hoe kan ze dat nou zeggen? ze kennen mij niet eens ik ben waarschijnlijk een top moeder. als je met mij om zou gaan zou je waarschijnlijk bij mij niets verkeerds vinden. wat alleen kan veranderen als ik en mijn vriend het toestaan.(of mijn moeder de rust verstoort ) want mijn vriend steun mij erg en is ook op een goede manier naar mij toe verandert ik vind het erg goed gaan al weet ik dat er niet veel hoeft te gebeuren om weet een beetje bordie te worden. maar het ergste vind ik dat ik vrijdag weer terug moet naar de psyq,ik ging er met plezier heen maar ik mag mijn behandelaar niet meer. het mocht haar mening wel zijn maar ik krijg de woorden "wij vinden het zorgwekkend"niet meer uit mijn hoofd. ik snap niet waarom ze zo is verandert,en heb er ook geen zin in om haar in te lichten over ons mooie wondertje ik weet ik klink erg zielig ben ik dus niet,en ik weet dat ik dit allemaal tegen mijn behandelaar zou moeten zeggen over wat ik van haar vind en wat ze gedaan heeft. vrijdag mag mijn vriend niet bij het gesprek zitten besloot zij. nou ik zal hem toch nodig hebben ze kan de pot op ben blij dat ik mijn hart hier heb kunnen luchten,al weet ik niet of dit de goede topic wel is zo niet dan zal ik wel een nieuwe openen. maar het moest gewoon uit mijn vingers
Nou meid ik zal het nog sterker vertellen mijn vriend heeft ook bordie en als ook maar 1 persoon zegt dat hij niet aanwezig mag zijn nou!GRRR En ook de opmerking :"wij vinden het zorgwekkend" zal dan OOK voor mij van toepassing zijn niet haha Dus ze scheren alle bordies over 1 kam? Trouwends je kan heust een goede moeder zijn als je bordie hebt,zelfs nog een betere want ja wij weten hoe het niet moet En hebben na een bepaalde periode een betere zelfbeheersing en zijn sterker als het mis dreigt te gaan Ik vind het super dat je vriend je zo ondersteunt,dat hebben we echt nodig een schouder om op te huilen en veel liefde Misschien leuk om met elkaar te msnen? Groetjes ikke