Wauw twee maanden geleden m'n spiraaltje er uit daarna een keurige cyclus van 28 dagen. Super! En nu zwanger van ons tweede kindje. Nu ik dit schrijf voel ik me weer zo zeker. Ik weet nier meer of ik dit bij m'n vorige zwangerschap ook had. Maar ik ben zo onzeker of het wel goed mag gaan. Terwijl m'n gevoel direct goed zat over dat ik zwanger ben. Ik wist meteen dat het raak was en dat het goed zat. Ik kan me herinneren dat de vorige x de weken letterlijk voorbij kropen. Ik ben zo dankbaar voor dit geschenk. Maar door alle verhalen om me heen en op internet ben ik direct weer angstig. Terwijl ik zelf helemaal geen ervaringen heb met narigheid in de zwangerschap. Is dit normaal? Ik ben sowieso een piekeraar en ben pas rustig na een echo. Misschien hier m'n verhaal doen dat dat oplucht! Verder voel ik me echt zwanger s nachts zweten overdag erg rillerig, jeukende borsten, moe en af en toe een humeurtje Alvast bedankt vd reacties. Groetjes, Lotje
Van harte Gefeliciteerd!! Herkenbaar! Zo was ik ook en nog steeds haha.. je kunt niet meer doen dan denken dat het goed gaat.. dat is denk ik het beste. En vooral ook niet op internet googelen als je bv klachten hebt, want dan maak je jezelf gek. Probeer er van te genieten , van je kleine wondertje.
Dank je susy, Ik voel me nu alweer zekerder. Gedachten zijn gedachten een gevoel is toch anders. En ik voelde me vanaf moment 1 dat t raak is. Dacht dat ik vd gek werd gehouden. Dus denk dat ik meer op m'n gevoel moet vertrouwen..
Hier exact hetzelfde verhaal. Eind juli spiraal eruit, eind augustus ongesteld en daarna BAM gelijk zwanger, ik vind het nog steeds onwerkelijk, vooral omdat het met de eerste 1,5 jaar duurde. Ik ken de angsten, het ene moment heb je er het volste vertrouwen in en het volgende moment is er weer die angst dat het mis kan gaan, is heel normaal denk ik. Ik ben ook pas klein beetje gerustgesteld na de eerste echo Gefeliciteerd met je zwangerschap en probeer er al een klein beetje van te genieten, doe ik dat ook
Hey teunie, Gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat een verrassing hé.!?!! Ik word heen en weer geslingerd in m'n emoties. Het ene moment weet ik zeker dat het goed zit en bem ik op en top zwanger. En nu op dit moment zo'n leeg gevoel. Ik wilde het zaterdag vd daken schreeuwen en nu heb ik de drang niet... Tis afwachten... Dank voor je reactie
Herkenbaar.... En de tijd tot de eerste echo duurt voor m'n gevoel een eeuwigheid! (inmiddels is hij volgende week dinsdag, maar ik tel de dagen...). Normaal gaat een week super snel, maar nu duurt elke week een eeuwigheid hier... Haha! Verder heb ik geen symptomen, dat maakt het ook lastig. Ik hoop dat het nog komt. Dat voel je misschien wat meer dat je zwanger bent. Laten we er allemaal proberen vertrouwen in te hebben! Alles komt goed! Fijne zwangerschap . Renske.
Gefeliciteerd & geniet van je zwangerschap! Je angst is heel normaal, ik heb het tot de 13 weken ook heel erg grhad. Mij viel het op den duur op dat ik te veel las hier op het forum, en dan bedoel ik dus niet de succesverhalen. Ik ben me hier bewust voor gaan afsluiten en leuke dingen gaan lezen.
Gefeliciteerd Lotje en Teunie! Ik heb precies hetzelfde de eerste maand direct raak. Super blij maar ook onzeker. Hoe oud is jullie eerste kindje? Die van mij over 8 weken 2 jaar Verder voel ik me goed ik had vorige week alleen veel last van maagzuur
Moppie meen je niet die van mij ook over 2 maanden 2 jaar! Ik stuur je ff berichtje privé. Dank jullie wel dames. Ja merk ook dat je niet teveel dingen moet lezen. En gewoon moet vertrouwen op je gevoel! Fijne zwangerschap dames!
Ook nog proficiat! Ik ken het gevoel van 'dit moet goed gaan, het mag niet misgaan'. Zo te lezen sta je er vooral positief in en dat is denk ik het beste wat je kunt doen. Een fijne zwangerschap gewenst!
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Pas goed op jezelf en geniet er maar lekker van. Warme groet,