innesteling

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by MrsX, Aug 9, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MrsX

MrsX Lid

Aug 9, 2006
    20
    0
    0
    Hallo!
    Gelijk mijn eerste vraag maar even stellen; ik heb naar alle waarschijnlijkheid afgelopen donderdag mijn eiersprong gehad. Dinsdag en woensdag had ik heel veel slijm/afscheiding in mijn onderbroek alsmede heel veel buikkrampen en steken. Nu hebben we woensdag geklust dus er is een kans dat het raak is. Sinds maandag heb ik hele gekke buikpijn. Een opgeblazen gevoel, soms misselijk maar voornamelijk gekke buikpijn. Het lijkt op ongesteldheidsbuikpijn, maar het zijn ook af en toe steekjes in mijn onderbuik. Wat kan dit nu zijn; het lijkt mij enigzinds te vroeg voor de innesteling of zou het eventueel toch nog kunnen!?

Alvast bedankt voor het antwoorden!

Groetjes Mrs X

2. MrsX

MrsX Lid

Aug 9, 2006
    20
    0
    0
    heeft er niemand dan een idee? :confused: :(

3. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

een beetje geduld alsjeblieft! We kunnen niet elke dag vragen beantwoorden omdat we dit naast ons gewone (drukke) werk doen. Soms moet je even een paar dagen wachten dus!
    Je hebt de innesteling meestal een week na je eisprong, maar dat kan ook wat later zijn. Tijdens de cyclus weten we nooit zeker of dit het is of niet. Alleen als je straks inderdaad zwanger blijkt te zijn dan kun je de klachten hieraan wijten. Maar het kan ook ergens anders door komen. Gewoon afwachten nu en als je niet ongesteld wordt een test doen.
    Succes!

Mirjam

Share This Page