Gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet er maar lekker van meid! Wij zijn ook 1,5 jaar bezig geweest om zwanger te worden. Nu is het eindelijk gelukt! Wij zijn ook super blij!
Nogmaals dank allemaal! @ Maria, wat een lange weg hebben jullie afgelegd voor de kleine! Superfijn dat het gelukt is en dat je zwanger bent! Geniet er ook van! @Babygirl, jullie ook na 1,5 jaar, wat een geluk als je dan die positieve test in handen hebt he?! Supergefeliciteerd ook!! @ Saskia, dankjewel meis, ik hoop zo dat jullie heel snel mogen volgen!!
Hi Ninoshka, we hebben al eerder contact gehad en zie nu dat je zwanger bent. Van harte gefeliciteerd meissie, ben blij voor je en duim dat deze beeb lekker in je buik blijft zitten en groeien. Zet 'm op! lfs
Dankjewel l78! Ik hoop ook heel hard dat het allemaal goed zal gaan! Ik hoop heel hard dat jij heel snel mag volgen met een lieve beeb die lekker in je buik blijft zitten! Ik duim voor je! X
Dat is lief van je! Nog maar een weekje en dan eerste afspraak gyn zie ik in je handtekening, spannend joh. Laat je het even weten?