Wow, Ontzettend gefeliciteerd!!! Ik denk dat jij voor velen een (onbedoeld) voorbeeld bent dat je de moed nooit moet opgeven!!!... Supergaaf!!!.....Geniet ervan....!!!
Thanx meiden voor de felicitaties en de lieve berichtjes! Doet me goed toch een (onbedoeld) voorbeeld te zijn hihi. Maar ik meen het, als je de moed erin houd maak je het jezelf een stuk aangenamer, heb vertrouwen! (niet dat ik nooit ingestort ben hoor maar altijd maar heel even)
Hey meid, Had je in n ander forum ookal gefeliciteerd maar nogmaals: GEFELICITEERD!!!!! Geniet ervan!
Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap, wat fijn na zo'n lange tijd toch nog zwanger Geniet ervan! Liefs, Misty
JOEPIEEEE, ik had je al gefeliciteerd maar hier doen we het vrolijk nog een keertje over; VAN HARTEEEEEEEEEEEEEEEEE En geniet van dit prachtige wonder!
Lieverd hier ook nog een keer super gefeliciteerd!!! Ben zo verschrikkelijk blij voor jullie!!! En inderdaad, jij bent weer een voorbeeld dat het allemaal kan! Dikke knuffel en lekker genieten!
Jaaaa, eindelijk mag jij een zwanger topic!! GEFELICITEERD!!! Ben echt super blij voor jou en je mannetje!! En nu maar vasthouden kruimeltje!! Dikke knuf Maible
Wat goed!! GEFELICITEERD!!! Ik wens jullie een goede zwangerschap en een gezond kindje! Geniet ervan!
Gefeliciteerd!!!! Ik ben je naam heel vaak tegen gekomen omdat we al ongeveer even lang bezig waren! Ik ben in ronde 20 langs natuurlijke weg zwanger geraakt en zou ook in januari met IUI beginnen als het dan niet gelukt zou zijn. Wat fijn dat het bij jou nu ook spontaan gelukt is! Kom je ook naar het juli mama's topic? Je bent van harte welkom! Groetjes Pina